4751
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 september 2009
Flawo0 skrev:
Ja åkte in igår för att möta en polare o så mycket glas som det låg utspritt över planen har jag aldrig sett förut. Hur ska man kunna lösa det? Går det ens? Det tragiska är väll att dom som kastar är så iq befriade att dom inte förstår att det kan skada deras egna bilar heller. Idioter!!

Ståldäck. smile
Vi gick runt och tvingade folk plocka upp, vi skällde på folk men det som krävs är soptunnor. Och att sen kasta spritflaskor ut där bilar kör bara idioti. Men denna helg hjälpte det tyvärr inte ens med polisens hjälp att skälla på dem. sad
Så det vi kan göra här är bara vädja till alla att inte ta med era fulla kompisar. Jag vet att det är totalt meningslöst att skriva, men man måste väl testa allt.
Vad kommer hända den dag bommarna är stängda? Var har vi glaset då? Det känns bara så galet att vi som vuxna människor (ja, vi klassas som det hur sjukt det än är) kan lyckas missköta oss så mycket.

Så vem tar med sopmaskinen nästa vecka?

Bröderna bus
118 Inlägg
8 september 2009
Tänkte bara fråga sen när får man punka av glasflaskor?

isfl kör ni runt på olagliga däck grabbar då har ni större problem att lösa!

fundera på något annat.. det är väl ändå inte en bra plan att stå på?¨

tänk på allas liv ni utsätter i fara wink pusskram

16 Inlägg
8 september 2009
Det är vell bara ge blanka f*n i att åka runt på mässan om man tycker det är så jävligt ? Eller är det grejern att sitta och klaga på ett forum som gör det hela bättre ?

615 Inlägg
8 september 2009
Vem va klanten som kvaddade in i refugen när han skulle vara cool och burna iväg från mässan åt Adolfsbergshållet? xD

Let's stance!

8 Inlägg
8 september 2009
händer det någe innan sesången är slut??någon mässa eller någe??

[___¤___]====oooo====[___¤___]
Audi Coupe -89 2.3E 10v

296 Inlägg
8 september 2009
DivXiT skrev:
händer det någe innan sesången är slut??någon mässa eller någe??

Inget uppstyrt i Örebro kanske men det är "Meet of the month 5", "Katrineholmsträffen", "Street Cars Fest Final" och "Västeråsträffen 3" kvar att åka på. Förmodar att det blir karavaner till samtliga?

Bröderna bus
118 Inlägg
8 september 2009
sjoo019 skrev:
Det är vell bara ge blanka f*n i att åka runt på mässan om man tycker det är så jävligt ? Eller är det grejern att sitta och klaga på ett forum som gör det hela bättre ?

Mycket bra sakt!

FREAK !
250 Inlägg
8 september 2009
Skogsby skrev:

kunde inte sagt det bättre sj , moralkärringar kan stanna hemma och klaga på grannen eller nått

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Bröderna bus
118 Inlägg
8 september 2009
SNL skrev:
Vem va klanten som kvaddade in i refugen när han skulle vara cool och burna iväg från mässan åt Adolfsbergshållet? xD

Va trevligt att du vet vad en bournout är! Står man inte still då?

dels var det ingen som kvaddade?

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
8 september 2009
sjoo019 skrev:

Sämsta svaret hitils.. mässan är privat område. jag har en bekant som är/varit ansvarig för området. dom lägger STORA mängder pengar på rengörnign och städning av omårdet.

Allt på grund av sånna som just du. som genom att skriva som du gör säger att det är okay och skräpa ner.. bända sönder bommar.. burna sönder asfalten. slänga glas överallt.

Och sen tycker du att dom som inte gillar det ska vara någon annan stans? Du ska fan vara glad att det inte är stora staket och bommar runt hela jävla området.

Vi ska vara glada att vi får vara där överhuvedtaget.. och sen tycker folk det är okay att det skräpas ner..

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

271 Inlägg
8 september 2009
SNL skrev:

vad för bil?

335 Inlägg
8 september 2009
youask skrev:
vad för bil?

de va Skogsby som råkade snurra upp på en kant litegranna med 200an bara

3 390 Inlägg
8 september 2009
sjoo019 skrev:

Skön inställning... roll

Jag slutar då aldrig att förvånas över hur lite respekt vissa har för andra.....  Ge mig en BRA anledning till att både markägaren och vi som bara vill träffas, städat och trevligt, ska behöva stå ut med detta varje helg ?

Jag hoppas att det inför 2010 kommer fram en ny plats och att du, och alla andra som svinar, isf stannar på mässan och kastar glas och börnar framför varandras bilar....

För varken jag, och troligtvis många fler, vill inte ha med er att göra förrän ni har växt upp till en nivå där ni kan vara bland folk utan att behöva bete er som ni gör.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

9 Inlägg
8 september 2009
sjoo019 skrev:

Får köra slalom mellan flaskor varje helg när jag ska till jobbet kl 04.. Det jävligaste är dock inte skräpet, det är att man måste oroa sig för om lastbilen är hel..

Bröderna bus
118 Inlägg
8 september 2009
laggey skrev:
youask skrev:
vad för bil?

de va Skogsby som råkade snurra upp på en kant litegranna med 200an bara

Det var fruktansvärt hämskt! det var svarta spår i backen cool

Bröderna bus
118 Inlägg
8 september 2009
Är det ingen som kan döpa om denna tråd till hur dåligt vi har det i örebro?`

"Gnällbältet" sitter i eller?

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
8 september 2009
Skogsby skrev:

Så du menar att det ej går att få punktering av 10cm glasskärvor? Jag vet att det inte går att få punkteringar av säkerhetsglas, men detta är flaskor. Och de däck som sitter normalt är inte punkteringssäkra, så jo, det kan bli skador som innebär punktering...

Den som körde med 200an hade bara riktigt j***a tur. Frågan är egentligen hur skadad bilen är, för de fälgarna bör vara skrot. Stolpen fick en mycket lätt smäll, så att säga att det inte var nån fara är bara att skratta åt.

Och vi kommer fortsätta gnälla till allt är perfekt, vilket inte kommer hända. Vi kommer fortsätta gå runt och skälla på folk som skräpar ner.

Myran - du som vet vem det är som har området, har du koll på när bommarna stängs på riktigt?

Bröderna bus
118 Inlägg
8 september 2009
sirmiro skrev:
Den som körde med 200an hade bara riktigt j***a tur. Frågan är egentligen hur skadad bilen är, för de fälgarna bör vara skrot. Stolpen fick en mycket lätt smäll, så att säga att det inte var nån fara är bara att skratta åt.

tänker åka bil och ha kul!

Det är trots allt bara en bil!

inte ett levande liv!

OCH för er som undrar vad som hände med bilen så kan jag säga att ena Intercooler slangen sprack. det var det som blev! mycket hemskt.. kanske är 300 kr? 

Alla fälgar är som nya..

Men det är tråkigt att alla stökar ner det är det ju inget snack om, tyvärr är det nog svårt att ändra på det!

/Johan

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
8 september 2009
Skogsby skrev:
sirmiro skrev:

tänker åka bil och ha kul!

Det är trots allt bara en bil!

inte ett levande liv!

OCH för er som undrar vad som hände med bilen så kan jag säga att ena Intercooler slangen sprack. det var det som blev! mycket hemskt.. kanske är 300 kr? 

Alla fälgar är som nya..

Men det är tråkigt att alla stökar ner det är det ju inget snack om, tyvärr är det nog svårt att ändra på det!

/Johan

Skönt att det inte blev större skador. Kantstenarna hade märken efter kontakten, därav misstänkte vi att fälgarna fått sina smällar. Men bäst av allt är att alla kom därifrån oskadda. smile

135 Inlägg
8 september 2009
varför inte bara ge upp mässan? finns fler ställen. o låt dom andra hållas o skita ner där tills d blir stängt..
svårlöst ne inte spec bara o sluta gnälla o göra nått ist

Sök