4016
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Unknown Örebro
291 Inlägg
22 september 2009
man behöver ju inte komma med förslag verkar det som alla är ju dåliga eller?? tycker att man ser någon som kommit med ett förslag så är det alltid någon som tycker det är dåligt:(  tycker att man ska vara positiv när någon kommer med förslag!!

Meister
6 763 Inlägg
22 september 2009
saab_sonett skrev:
holken_ skrev:
sirmiro skrev:

Lite det jag syftade på. smile
Så mycket bättre att ta det en bit utanför. Då får man leka i lugn och ro. big_smile
Om det finns vettiga banor på sjöar får ni gärna tjoa till. Måste ju testa kombins flytförmåga. wink

hehe det finns mycket fina banor här uppe wink många bönder som äger flera sjöar o åkrar som är hyggliga o låter oss åka, och då plogar dom upp en fin bana och händer det nått allvarligt så finns det så mycket folk som hjälper till.
har hört att det ska finnas riktigt fina sjöar runt glanshammar, bara att ta en dag och åka omkring o kolla lite wink

Det jag menade var att man kanske kunde få tillstånd av kommunen att åka vid boglundsängen. Var ute vid Lången i vintras och kan säga att när bilarna var ute på banan på andra sidan sjön så hördes inte mycket. Man fick spetsa öronen för att bli störd. Men men, För 30 år sedan så körde vi i kilsbergen. Ymningen ligger flera mil från närmsta hus. Är bara att hitta någon som plogar.

Flera mil är väll att ta i men 5km kanske. Men de är inte troligt att de är någon som hör något iaf. Annars kan man åka på logsjön utanför fjugesta. Där åkte vi i vintras iaf. Finns något som kallas för söderhavet i kumla som folk åker på åxo. Grejen är väll att de är svårt att få de att funka på kvällarna

191 Inlägg
23 september 2009
Jerk-R skrev:
Jag är troligtvis med på samåkning! Vilken tid samlas vi? 18.30-19? Jag försökte ju dra ihop en liten karavan som hastigast sist, men det gick inge vidare..

19.00 låter alldeles utmärkt. Eller vad tycker ni?

191 Inlägg
23 september 2009
Rylander skrev:
toelli skrev:
Has skrev:
Blir det någe samåkning till Västerås på lördag från örebro?

lätt jag är på!

Jag är med på! tänkte dra en vit helg så det passar utmärkt wink

Nu passar det va? wink

191 Inlägg
23 september 2009
Gryhed skrev:
Has skrev:

Klart de blir smile

Ejic låter bra cool

Lights out.
124 Inlägg
23 september 2009
Att skräpa ner och leva fan är örebroares sätt att visa sin tacksamhet mot företagarna som håller till vid mässan och indirekt tillåter folk att vara där på helgerna.

132 Inlägg
23 september 2009
Snajdarn skrev:
Att skräpa ner och leva fan är örebroares sätt att visa sin tacksamhet mot företagarna som håller till vid mässan och indirekt tillåter folk att vara där på helgerna.

Jag hoppas att du är ironisk? är det ditt sätt att visa din tacksamhet är du fan född i farstun.

86 Inlägg
23 september 2009
Has skrev:
Gryhed skrev:
Has skrev:

Klart de blir smile

Ejic låter bra cool

JO ska försöka hinna big_smile

Kärlek Och Respekt

86 Inlägg
23 september 2009
_Dalle_ skrev:
man behöver ju inte komma med förslag verkar det som alla är ju dåliga eller?? tycker att man ser någon som kommit med ett förslag så är det alltid någon som tycker det är dåligt:(  tycker att man ska vara positiv när någon kommer med förslag!!

håller med dig smile

Kärlek Och Respekt

Lights out.
124 Inlägg
23 september 2009
toelli skrev:
Snajdarn skrev:

Jag hoppas att du är ironisk? är det ditt sätt att visa din tacksamhet är du fan född i farstun.

Det var väl så ironiskt som någonting kan vara... roll

Volvofreak
356 Inlägg
23 september 2009
Hur blev det med mitt i vwckan träfffen? glömdes den bort i skräpet:P

// Andreas
S40N T5-04

Jag rullar med stil
344 Inlägg
23 september 2009
håller med.. när ska vi ha mitt i veckan träff.. idag eller?

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 september 2009
Jag rullar ut ikväll i alla fall med skrotgolfen..

Jag rullar med stil
344 Inlägg
23 september 2009
okej.. mässan? eller mareberg?

FREAK !
250 Inlägg
23 september 2009
kommer nog
Senast redigerat av nicx (23 september 2009)

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 september 2009
Det blir mässan

Jag rullar med stil
344 Inlägg
23 september 2009
vid kl 20?

Rylander
23 september 2009
Has skrev: