man behöver ju inte komma med förslag verkar det som alla är ju dåliga eller?? tycker att man ser någon som kommit med ett förslag så är det alltid någon som tycker det är dåligt:( tycker att man ska vara positiv när någon kommer med förslag!!
Lite det jag syftade på. Så mycket bättre att ta det en bit utanför. Då får man leka i lugn och ro. Om det finns vettiga banor på sjöar får ni gärna tjoa till. Måste ju testa kombins flytförmåga.
hehe det finns mycket fina banor här uppe många bönder som äger flera sjöar o åkrar som är hyggliga o låter oss åka, och då plogar dom upp en fin bana och händer det nått allvarligt så finns det så mycket folk som hjälper till. har hört att det ska finnas riktigt fina sjöar runt glanshammar, bara att ta en dag och åka omkring o kolla lite
Det jag menade var att man kanske kunde få tillstånd av kommunen att åka vid boglundsängen. Var ute vid Lången i vintras och kan säga att när bilarna var ute på banan på andra sidan sjön så hördes inte mycket. Man fick spetsa öronen för att bli störd. Men men, För 30 år sedan så körde vi i kilsbergen. Ymningen ligger flera mil från närmsta hus. Är bara att hitta någon som plogar.
Flera mil är väll att ta i men 5km kanske. Men de är inte troligt att de är någon som hör något iaf. Annars kan man åka på logsjön utanför fjugesta. Där åkte vi i vintras iaf. Finns något som kallas för söderhavet i kumla som folk åker på åxo. Grejen är väll att de är svårt att få de att funka på kvällarna
Jag är troligtvis med på samåkning! Vilken tid samlas vi? 18.30-19? Jag försökte ju dra ihop en liten karavan som hastigast sist, men det gick inge vidare..
19.00 låter alldeles utmärkt. Eller vad tycker ni?
Att skräpa ner och leva fan är örebroares sätt att visa sin tacksamhet mot företagarna som håller till vid mässan och indirekt tillåter folk att vara där på helgerna.
Att skräpa ner och leva fan är örebroares sätt att visa sin tacksamhet mot företagarna som håller till vid mässan och indirekt tillåter folk att vara där på helgerna.
Jag hoppas att du är ironisk? är det ditt sätt att visa din tacksamhet är du fan född i farstun.
man behöver ju inte komma med förslag verkar det som alla är ju dåliga eller?? tycker att man ser någon som kommit med ett förslag så är det alltid någon som tycker det är dåligt:( tycker att man ska vara positiv när någon kommer med förslag!!
Jag hoppas att du är ironisk? är det ditt sätt att visa din tacksamhet är du fan född i farstun.