4037
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

3 390 Inlägg
2 oktober 2009
Men det ska fortfarande inte disskuteras.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
2 oktober 2009
Hur ser det ut för mässan ikväll då? någon som dyker upp?

132 Inlägg
2 oktober 2009
jag kommer om jag får igång den med bakhjulsdrift o turbo XD

Volvofreak
356 Inlägg
2 oktober 2009
Jag dyker upp som vanligt=)

// Andreas
S40N T5-04

78 Inlägg
2 oktober 2009
Dyker nog upp lite senare smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
2 oktober 2009
I will be there, men nu blir det lite sömn innan =P

"When innovation meets passion!"

28 Inlägg
2 oktober 2009
jag blir nog där också..fast med 15" hjul monterat bak  big_smile

Eat Sleep Drift

78 Inlägg
2 oktober 2009
metahpor skrev:

inte ska du väl ''leka'' va roll hahah big_smile
Senast redigerat av krille_johansson (2 oktober 2009)

28 Inlägg
2 oktober 2009
krille_johansson skrev:
metahpor skrev:

Är inte det olagligt? trodde inte någon här var lagd åt det hållet! big_smilebig_smile

Eat Sleep Drift

78 Inlägg
2 oktober 2009
metahpor skrev:
krille_johansson skrev:
metahpor skrev:

Är inte det olagligt? trodde inte någon här var lagd åt det hållet! big_smilebig_smile

leka har aldrig vart olagligt om man leker på rätt sätt big_smile nejdå vad jag vet så är ingen lagd åt det hållet wink

(kan hända att jag e det roll )
Senast redigerat av krille_johansson (2 oktober 2009)

132 Inlägg
2 oktober 2009
metahpor skrev:
krille_johansson skrev:
metahpor skrev:

När du endå läser här så vill jag bara rekommendera dig att hålla dig på baksidan av mässan wink

28 Inlägg
2 oktober 2009
Fan kom precis på att mina burnisar är skit däck!!!! dom ryker knappt sad   moste hitta gammla M+S däck från typ 90.. ingen som har ett par 15"?

Eat Sleep Drift

28 Inlägg
2 oktober 2009
toelli skrev:
metahpor skrev:
krille_johansson skrev:

När du endå läser här så vill jag bara rekommendera dig att hålla dig på baksidan av mässan wink

Mjo ni med "utställnings bilar" brukar gnälla som fan.. skulle ju hellre se att man står på baksidan och hänger så kan man köra ute i ljuset.

Fast det är ju bara vad jag tycker...

Eat Sleep Drift

78 Inlägg
2 oktober 2009
toelli skrev:
metahpor skrev:
krille_johansson skrev:

Haha du hann skriva det före mig wink huvudsaken man håller sig borta från dom andra bilarna/personerna så det inte händer någon olycka. smile

78 Inlägg
2 oktober 2009
metahpor skrev:
toelli skrev:
metahpor skrev:

Mjo ni med "utställnings bilar" brukar gnälla som fan.. skulle ju hellre se att man står på baksidan och hänger så kan man köra ute i ljuset.

Men å andra sidan så är det väl bättre att hållas på baksidan då det inte syns ''lika'' bra från vägen. smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
2 oktober 2009
Jag vill se en 7-serie på ordentliga ställ. Men gärna också driftandes smile Känns skumt att utgå från en 7-serie som driftingbil? Hursomhelst, gör inget olagligt och diskutera det framförallt inte på garaget.org, men leka gör vi helst på baksidan en duktig bit från andra bilister samt bilhandikappade(a.k.a. "passagerare" =P).

Det kostar 500:- att bli störa allmän ordning btw, fråga mig inte hur jag vet detta. roll
De som har fina bilar som ej vill ha blästring är avsevärt fler än de som bara har sina bilar för att busa etc. så rätta sig får man allt göra helt enkelt, inte fan vill jag ha min bil besprutad med alla ölburkar/glasflaskor/skräp som återföds på området runt varje helg, därför tänker jag inte heller ge någon annan den behandlingen, bara omoget och egoistiskt att dra burns samt sladdar/"drifts" så nära andra bilar som möjligt.

Kan ju iochmed det också säga att jag hoppas på en skräpfri/glasfri/burkfri helg på mässan. Tummar upp till de som tar med sig sin egen skit. Eller inte tar med sig skit överhuvudtaget(bilar + alkohol är tyvärr en koppling jag själv inte förstår).
Senast redigerat av Mechanimal (2 oktober 2009)

"When innovation meets passion!"

78 Inlägg
2 oktober 2009
Mechanimal skrev:
Jag vill se en 7-serie på ordentliga ställ. Men gärna också driftandes smile Känns skumt att utgå från en 7-serie som driftingbil? Hursomhelst, gör inget olagligt och diskutera det framförallt inte på garaget.org, men leka gör vi helst på baksidan en duktig bit från andra bilister samt bilhandikappade(a.k.a. "passagerare" =P).

Instämmer helt på det, men här diskuteras inget olagligt vad jag vet smile

132 Inlägg
2 oktober 2009
metahpor skrev:

Ehm.. "utställnings bilar"  ... för det första handlar det om säkerhet för alla människor och för det andra så tror jag dom flesta blir sura om det händer en olycka med ett annat fordon oavsätt om det är ett "utställningsobjekt" eller inte...

28 Inlägg
2 oktober 2009
krille_johansson skrev:
metahpor skrev:
krille_johansson skrev:

leka har aldrig vart olagligt om man leker på rätt sätt big_smile nejdå vad jag vet så är ingen lagd åt det hållet wink

(kan hända att jag e det roll )

syftar du nu på det lekandet som innebär stå och frysa och kolla på gammla 740:is som åker runt med fjortonåringar som dricker hemkokat:P

hade ju funkat om det fanns några bilar att titta på, men tycker inte det finns..kommer för många i pappas Saab och bara står och väntar på att något ska hända.. det är fruktansvärt dåligt med fina bilar som bjuder på en show.. jag gör i alla fall minst en ring framför alla "fina" bilar när jag är där som ett tecken på att flytta sig. finns många andra bra platser att stå på om man bara ska stå. Lidl parkeringen tex. bra ljus och allt.. det ända plast pojkar behöver.

Eat Sleep Drift

597 Inlägg
2 oktober 2009
kommer ut med golfen idag:) och spelar lite med megafonerna:)

#silence i kill you#

Sök