Jag vill se en 7-serie på ordentliga ställ. Men gärna också driftandes Känns skumt att utgå från en 7-serie som driftingbil? Hursomhelst, gör inget olagligt och diskutera det framförallt inte på garaget.org, men leka gör vi helst på baksidan en duktig bit från andra bilister samt bilhandikappade(a.k.a. "passagerare" =P).
Det kostar 500:- att bli störa allmän ordning btw, fråga mig inte hur jag vet detta. De som har fina bilar som ej vill ha blästring är avsevärt fler än de som bara har sina bilar för att busa etc. så rätta sig får man allt göra helt enkelt, inte fan vill jag ha min bil besprutad med alla ölburkar/glasflaskor/skräp som återföds på området runt varje helg, därför tänker jag inte heller ge någon annan den behandlingen, bara omoget och egoistiskt att dra burns samt sladdar/"drifts" så nära andra bilar som möjligt.
Kan ju iochmed det också säga att jag hoppas på en skräpfri/glasfri/burkfri helg på mässan. Tummar upp till de som tar med sig sin egen skit. Eller inte tar med sig skit överhuvudtaget(bilar + alkohol är tyvärr en koppling jag själv inte förstår).
Jag vill se en 7-serie på ordentliga ställ. Men gärna också driftandes Känns skumt att utgå från en 7-serie som driftingbil? Hursomhelst, gör inget olagligt och diskutera det framförallt inte på garaget.org, men leka gör vi helst på baksidan en duktig bit från andra bilister samt bilhandikappade(a.k.a. "passagerare" =P).
Instämmer helt på det, men här diskuteras inget olagligt vad jag vet
Mjo ni med "utställnings bilar" brukar gnälla som fan.. skulle ju hellre se att man står på baksidan och hänger så kan man köra ute i ljuset.
Fast det är ju bara vad jag tycker...
Ehm.. "utställnings bilar" ... för det första handlar det om säkerhet för alla människor och för det andra så tror jag dom flesta blir sura om det händer en olycka med ett annat fordon oavsätt om det är ett "utställningsobjekt" eller inte...
Är inte det olagligt? trodde inte någon här var lagd åt det hållet!
leka har aldrig vart olagligt om man leker på rätt sätt nejdå vad jag vet så är ingen lagd åt det hållet
(kan hända att jag e det )
syftar du nu på det lekandet som innebär stå och frysa och kolla på gammla 740:is som åker runt med fjortonåringar som dricker hemkokat:P
hade ju funkat om det fanns några bilar att titta på, men tycker inte det finns..kommer för många i pappas Saab och bara står och väntar på att något ska hända.. det är fruktansvärt dåligt med fina bilar som bjuder på en show.. jag gör i alla fall minst en ring framför alla "fina" bilar när jag är där som ett tecken på att flytta sig. finns många andra bra platser att stå på om man bara ska stå. Lidl parkeringen tex. bra ljus och allt.. det ända plast pojkar behöver.