sirmiro skrev:
WeDo skrev:
sirmiro skrev:
Sen är detta ett bilforum, med bilfolk. Vi har själva försökt ändra småsaker bland folk och sett hur allt fungerar. Ska vi då låtsas som att vi alla bryr oss för att hålla den fina svenska seden? Är det inte bättre vi lägger korten på bordet och är ärliga? Och när vi då sätter regler ska samma regler gälla alla, då ingen människa är värd mer än någon annan - oavsett vad det står på emblemet på bilen.
Om samma regler ska gälla alla oavsett bilmärke, hur kommer det sig då att för 2 sidor sen var det fullt ok att det burnades på mässan så länge det var en Tjej i en Supra det gällde

Jag tycker att det är roligt oavsett vem som burnar (såvida 2däck släpper så jag slipper lida med bilen). Dock bör det ske där det inte ger stenskott, det är allt jag sagt.

Jojo... Men det kändes bara som att hade det varit en 740-nisse som skrivit det hade han först fått veta att det ABSOLUT inte får börnas på framsida och dittan och dattan....
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre