4438
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

FREAK !
250 Inlägg
6 oktober 2009
sjoo 019 låt dom hållas detta är ju kul att läsa tongue     ATTACKHAMSTER fortsätt smälla det är bara kul med eld även om de kommer från en   kinderäggs  "bil"

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

475 Inlägg
6 oktober 2009
WeDo skrev:
sirmiro skrev:
Sen är detta ett bilforum, med bilfolk. Vi har själva försökt ändra småsaker bland folk och sett hur allt fungerar. Ska vi då låtsas som att vi alla bryr oss för att hålla den fina svenska seden? Är det inte bättre vi lägger korten på bordet och är ärliga? Och när vi då sätter regler ska samma regler gälla alla, då ingen människa är värd mer än någon annan - oavsett vad det står på emblemet på bilen.

Om samma regler ska gälla alla oavsett bilmärke, hur kommer det sig då att för 2 sidor sen var det fullt ok att det burnades på mässan så länge det var en Tjej i en Supra det gällde roll

har inte alla tjejer "freepass" på det mesta big_smile smilebig_smilesmile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

3 390 Inlägg
6 oktober 2009
attackhamster skrev:
WeDo skrev:
sirmiro skrev:
Sen är detta ett bilforum, med bilfolk. Vi har själva försökt ändra småsaker bland folk och sett hur allt fungerar. Ska vi då låtsas som att vi alla bryr oss för att hålla den fina svenska seden? Är det inte bättre vi lägger korten på bordet och är ärliga? Och när vi då sätter regler ska samma regler gälla alla, då ingen människa är värd mer än någon annan - oavsett vad det står på emblemet på bilen.

Om samma regler ska gälla alla oavsett bilmärke, hur kommer det sig då att för 2 sidor sen var det fullt ok att det burnades på mässan så länge det var en Tjej i en Supra det gällde roll

har inte alla tjejer "freepass" på det mesta big_smile smilebig_smilesmile

Verkar som det iaf tongue  Skit samma... vara bara en fundering smile  Snart kommer vintern och nya klagomål cool

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
6 oktober 2009
WeDo skrev:
sirmiro skrev:

Jag tycker att det är roligt oavsett vem som burnar (såvida 2däck släpper så jag slipper lida med bilen).  Dock bör det ske där det inte ger stenskott, det är allt jag sagt. smile

3 390 Inlägg
6 oktober 2009
sirmiro skrev:
WeDo skrev:
sirmiro skrev:

Jag tycker att det är roligt oavsett vem som burnar (såvida 2däck släpper så jag slipper lida med bilen).  Dock bör det ske där det inte ger stenskott, det är allt jag sagt. smile

Jojo... Men det kändes bara som att hade det varit en 740-nisse som skrivit det hade han först fått veta att det ABSOLUT inte får börnas på framsida och dittan och dattan....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
6 oktober 2009
WeDo skrev:
sirmiro skrev:
WeDo skrev:

Jojo... Men det kändes bara som att hade det varit en 740-nisse som skrivit det hade han först fått veta att det ABSOLUT inte får börnas på framsida och dittan och dattan....

Man litar väl på att alla gör allt på lämpligt sätt till annat uppvisats?
Varför ta upp ett fel som inte utförts? neutral

3 390 Inlägg
6 oktober 2009
sirmiro skrev:
WeDo skrev:
sirmiro skrev:

Man litar väl på att alla gör allt på lämpligt sätt till annat uppvisats?
Varför ta upp ett fel som inte utförts? neutral

Förlåt... cool Tyckte bara det va lite komiskt att det inte kom fram någon pekpinne vid det exemplet bara, inget annat....

251 Inlägg
6 oktober 2009
okej blire nån mitt i veckan träff denna vecka:)?

Volvofreak
356 Inlägg
6 oktober 2009
Jag är på för en träff i morgon!

// Andreas
S40N T5-04

56 Inlägg
6 oktober 2009
SchumiSRM skrev:
Var på rally i Nora i dag och åtminstone en person här inne vill se sig själv kanske wink

För er som vill se resten av bilderna: http://schumis-foto.se

Rattstopp! big_smile Kul tävling lite synd muttrarna till justeringen på kopplingwiren skruvade upp sig två gånger.. blir ju så förbannat trögväxlat utan koppling big_smile

Jag rullar med stil
344 Inlägg
6 oktober 2009
ses vid mässan imorn vid 19-20 tiden..

Volvofreak
356 Inlägg
6 oktober 2009
Jaa o då så kan vi ju bestämma om vi ska äta nånstans eller dricka kaffe eller så...

// Andreas
S40N T5-04

475 Inlägg
6 oktober 2009
DaAddez skrev:
Jaa o då så kan vi ju bestämma om vi ska äta nånstans eller dricka kaffe eller så...

mc donalds låter helt ok...  big_smile

Jag rullar med stil
344 Inlägg
7 oktober 2009
håller med.. mcadedonkan låter gott

Volvofreak
356 Inlägg
7 oktober 2009
Haha Helst inte McDonalds tongue  närå jag kan äta varsom big_smile

// Andreas
S40N T5-04

78 Inlägg
7 oktober 2009
kanske tittar förbi sen då, (om man får komma även fast man har en ''gammal 740'' big_smile
Senast redigerat av krille_johansson (7 oktober 2009)

475 Inlägg
7 oktober 2009
kl 19.00 på mässan.. synes där

9 Inlägg
7 oktober 2009
Fotografen_Micke skrev:
attackhamster skrev:
vete fan vad jag ska skriva. om jag ska be om ursäkt eller inte.. och att jag just blev målet för detta förstår jag inte heller.. då jag ser andra bilar som håller på hela tiden med samma saker..  eller om du just valde mig pga av svartsjuka? men vi höll på MASSOR ( max 3 min pga av foto sessionen det är ganska svårt att få RÄTT foto i RÄTT millisekund )   och jag har slutat klagat på folk här på forumet förlänge  sen. 

Love
peace and
understandning

Klart att det är svartsjuka som ligger bakom attacken mot dig... Han vill väl också ha en RX7:a (innerst inne) som han kan gasa och smälla med...

Innerst inne är nog en rx7:a det sista jag vill ha.

251 Inlägg
7 oktober 2009
selbergo skrev:
Fotografen_Micke skrev:
attackhamster skrev:
vete fan vad jag ska skriva. om jag ska be om ursäkt eller inte.. och att jag just blev målet för detta förstår jag inte heller.. då jag ser andra bilar som håller på hela tiden med samma saker..  eller om du just valde mig pga av svartsjuka? men vi höll på MASSOR ( max 3 min pga av foto sessionen det är ganska svårt att få RÄTT foto i RÄTT millisekund )   och jag har slutat klagat på folk här på forumet förlänge  sen. 

Love
peace and
understandning

Klart att det är svartsjuka som ligger bakom attacken mot dig... Han vill väl också ha en RX7:a (innerst inne) som han kan gasa och smälla med...

orka fortsätta tjata och gnälla?

127 Inlägg
7 oktober 2009
selbergo skrev:
Fotografen_Micke skrev:
attackhamster skrev:

Love
peace and
understandning

ne du vill väll helst ha en gammal Volvo 140 eller 240 och helst förgasare då du ser ut att ha den stilen

Sök