idag tycker jag vi ses... och kom igen nu alla ska med! japs som volvo, plastig som rostig, ALLA!
Vet inte ens vart garaget som ni snackar om ligger, annars hade jag vart på.
Jag vet inte varför dom inte vill säga platsen rakt ut, jag fick det på PM när jag sa att jag var intresserad av att vara med o hänga i parkeringshus .. drar ett pm till dig
Alltså.. får ju en del PM från folk som undrar vilket garage det är ... samt att någon/några vet jag är sugna på att träffas ikväll... kl 19 vad tror vi om det ?
verkar konstigt att ni inte säger platsen rakt ut eftersom på träffar brukar man vilja ha så många olika bilar som möjligt, och om det är ett kompisgäng som träffas så bestäms det ju via telefon/irl istället...:S
hoppas ni får en trevlig kväll iaf, oavsett vilket garage ni är i ^_^
Att det hålls lite tyst är väl mest att inte meddela till ägare av garagen innan så de kommer och gnäller. Personligen tycker jag det är bättre att säga var man ska träffas om man vill ha dit nya människor, och vill man vara ett slutet gäng kan man ta det på telefon... Men nu är det öppet, det gillar vi. Att jag inte har något fordon gillar jag mindre, så jag kommer inte ut.
Att det hålls lite tyst är väl mest att inte meddela till ägare av garagen innan så de kommer och gnäller. Personligen tycker jag det är bättre att säga var man ska träffas om man vill ha dit nya människor, och vill man vara ett slutet gäng kan man ta det på telefon... Men nu är det öppet, det gillar vi. Att jag inte har något fordon gillar jag mindre, så jag kommer inte ut.
Håller med dig måste jag säga, Synd att du inte kommer =/
Nice nice Såg dig idag i saaben vid euro stop idag fin är den
så då var det dig jag såg, visste inte säkert.. var du där med kalle? eller var det hasse? hm... jättefin med fågelskit och en ny grå nyans inför vintern ^^
Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!