Jag hann prova lite innan jag ställde av den. Hoppas ni får kul i vinter och att ni knäcker era alufälgar hela bunten! Kommer säkert dyka upp på någon vinterträff men det blir med cykel eller annans bil
okey men va skulle de bli trevigare få ? mindre dubb i fram rutan eller va då .. du får nog ange lite mer varför du vill deta .. jag har doc täntk på de endå
Det som blir trevligare är att alla får mindre stenskott på sina bilar. För vad jag vet är det ingen som verkligen vill ha stenskott som förstör lack och rutor. När man sladdar i snön så följer stenar och grus som ligger under med och blir små projektiler. Detta gäller såväl framhjulsdrivet som bakhjulsdrivet för att inte tala om oss med fyrkrafs. En framhjulsdriven bil med vridna däck river upp ungefär lika mycket som en bakhjulsdriven bil som sladdar förbi.
Det som blir trevligare är att alla får mindre stenskott på sina bilar. För vad jag vet är det ingen som verkligen vill ha stenskott som förstör lack och rutor. När man sladdar i snön så följer stenar och grus som ligger under med och blir små projektiler. Detta gäller såväl framhjulsdrivet som bakhjulsdrivet för att inte tala om oss med fyrkrafs. En framhjulsdriven bil med vridna däck river upp ungefär lika mycket som en bakhjulsdriven bil som sladdar förbi.
Värt att tänka på...
en tänk värd grej är att en framhujsdriven bil med vridet hjul så hjälper inte stänklapparna om dom inta är minst 40 cm breda typ som på rallybilarna .. men vist de är ju snällt mot oss som ej vill ha stenskott de är de ju men ja har ej tänkt att sladda så möe med min bil dock kan ja titta på å se er köra i här å var