3919
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

615 Inlägg
23 november 2009
Mr_EmCom skrev:
leksak skrev:
Mr_EmCom skrev:

Hur många?

Ja e me på lite stubbrace också smile

Jag kan väll hänga på och åka ifrån er om det blir nått tongue

Orkar jag fixa nytt bakdäck eller eventuellt vända på det jag har så är jag nog också på smile

Let's stance!

99 Inlägg
24 november 2009
Är det någon som vet om det händer nått till helgen?

Med.lem
3 759 Inlägg
24 november 2009
bad-reaper skrev:
e de inte roligare o köra ijäl sej på fyra hjul än på två!? tongue

Ja iaf om man har en mazda 323 som val...

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Kanon..
1 473 Inlägg
24 november 2009
SNL skrev:
Mr_EmCom skrev:
leksak skrev:

Ja e me på lite stubbrace också smile

Orkar jag fixa nytt bakdäck eller eventuellt vända på det jag har så är jag nog också på smile

De fixar du, fan ja kör på skitbakdäck o skitframdäck..noll fäste men kul ändå...

615 Inlägg
24 november 2009
leksak skrev:
SNL skrev:
Mr_EmCom skrev:

De fixar du, fan ja kör på skitbakdäck o skitframdäck..noll fäste men kul ändå...

Roligare när man kan trycka på ut ur kurvorna utan att konstant ligga på breställ och riskera en lowside tongue
Det var det som fick mig på fall på stubbrace-tävlingen i Tingstorp, killen bakom tyckte det såg lite väl brett ut och satsade allt i en kurva på sista varvet för att komma om för att slippa köra över mig när jag eventuellt skulle lägga mig, men kroka in i mitt styre lagom när jag pinnar i 4an, det gjorde ont att flyga över styret i den farten big_smile

Mr_EmCom skrev:
bad-reaper skrev:

lol
Senast redigerat av SNL (24 november 2009)

Let's stance!

Kanon..
1 473 Inlägg
25 november 2009
SNL skrev:
leksak skrev:
SNL skrev:

Roligare när man kan trycka på ut ur kurvorna utan att konstant ligga på breställ och riskera en lowside tongue
Det var det som fick mig på fall på stubbrace-tävlingen i Tingstorp, killen bakom tyckte det såg lite väl brett ut och satsade allt i en kurva på sista varvet för att komma om för att slippa köra över mig när jag eventuellt skulle lägga mig, men kroka in i mitt styre lagom när jag pinnar i 4an, det gjorde ont att flyga över styret i den farten big_smile

Mr_EmCom skrev:
bad-reaper skrev:

lol

Jadu, ja lyckades ett antal ggr sist ja körde fast jag inte ens åker fort big_smile
Men de e ju kul ändå o vi kan ju börja med att bara köra lite utan att rejsa, bara för o få köra lite.

Med.lem
3 759 Inlägg
25 november 2009
leksak skrev:
SNL skrev:
leksak skrev:
SNL skrev:

Mr_EmCom skrev:

lol

Jadu, ja lyckades ett antal ggr sist ja körde fast jag inte ens åker fort big_smile
Men de e ju kul ändå o vi kan ju börja med att bara köra lite utan att rejsa, bara för o få köra lite.

Köra för körandets skull. smile
Bästa anledningen big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

198 Inlägg
26 november 2009
Mr_EmCom skrev:
bad-reaper skrev:

inge fel på dom, går skit bra, klarar ju att bli plågad bättre än en sur förti iaf wink

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!

113 Inlägg
26 november 2009
Kriillee skrev:
Lindesbergare på rymmen 745an är då inte omtyckt av polisen!!
haft körkortet i snart tre  veckor och blivit stoppad tre gånger. roll

skyll dig själv, jag blir nästan aldrig stoppad tongue

110 Inlägg
26 november 2009
holken_ skrev:
Kriillee skrev:
Lindesbergare på rymmen 745an är då inte omtyckt av polisen!!
haft körkortet i snart tre  veckor och blivit stoppad tre gånger. roll

skyll dig själv, jag blir nästan aldrig stoppad tongue

vem är det som får kugga ner och dra fort som fan varje gång polisen vänder för dina blåa diod slingor i linde då?wink
just det holken! så har det alltid vart, till och med när vi åkte moppar!wink

3 390 Inlägg
26 november 2009
Börjar bli lite mycket "chat" här nu. Vi försöker hålla oss till topic så gått det går även om det är svårt nu under vintertid då det inte händer lika mycket.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

597 Inlägg
28 november 2009
Kan folk som tar med sig fulla fjortisar till conventum garaget se till så dom inte gör något dumt?  var 2st 14-16 år tjejer som gick in i trapphuset och spydde plus att dom pissa där inne med! undrar bara hur fan man tänker då?  ska det vara så svårt att gå en trappa till och gå ut?

#silence i kill you#

110 Inlägg
28 november 2009
tirkedal, visste inte ens om att dom hade gjort det, och dom flesta som var i garaget igår vet att jag inte var nå överdrivet nöjd över att ha två "fyllon" i min bil.
håller med dig helt och hållet om att det är idioti att pissa och spy ner trapphuset, ingen mer sån "fylla" i min bil i fortsättningen iaf..
nog för inte jag alltid vart nykter, men har jag betett mig sådär så ber jag fan om ursäkt till alla som behövt sett mig då!

/krille

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
28 november 2009
Några som tänkte glida ut ikväll? ett varmt garage tycker i alla fall jag låter bättre än en kall mässa smile

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

744 Inlägg
28 november 2009
SchumiSRM skrev:
Tirkedal skrev:
Kan folk som tar med sig fulla fjortisar till conventum garaget se till så dom inte gör något dumt?  var 2st 14-16 år tjejer som gick in i trapphuset och spydde plus att dom pissa där inne med! undrar bara hur fan man tänker då?  ska det vara så svårt att gå en trappa till och gå ut?

Påminner om Whitesnakes låt "Here we go again"...

mycket bra val  av låt   eller låt titel hehe

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

198 Inlägg
28 november 2009
myran skrev:
Några som tänkte glida ut ikväll? ett varmt garage tycker i alla fall jag låter bättre än en kall mässa smile

jag blir iaf hemma!, trasig generator o en stor jävla grogg i näven:cool:

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!

14 Inlägg
28 november 2009
Kriillee skrev:
tirkedal, visste inte ens om att dom hade gjort det, och dom flesta som var i garaget igår vet att jag inte var nå överdrivet nöjd över att ha två "fyllon" i min bil.
håller med dig helt och hållet om att det är idioti att pissa och spy ner trapphuset, ingen mer sån "fylla" i min bil i fortsättningen iaf..
nog för inte jag alltid vart nykter, men har jag betett mig sådär så ber jag fan om ursäkt till alla som behövt sett mig då!

/krille

Släppte du aldrig av dom vid dagiset ?

Ska någon till garaget ikväll ?
Senast redigerat av Aeero_ (28 november 2009)

744 Inlägg
28 november 2009
Aeero_ skrev:
Kriillee skrev:

/krille

tänkte rulla ut nu ja

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 november 2009
Kan hända att man snurrar ett varv eller fler smile

110 Inlägg
29 november 2009
Aeero_ skrev:
Kriillee skrev:

/krille

släppte av dom vid mässan och *host* åkte hem *host*roll

Sök