3322
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
19 december 2009
Tirkedal skrev:
när kommer bilderna?? smile

Film från den actioncam som satt på mitt tak kommer troligen imorgon då den ska klippas ihop vettigt, och nu är tanken sova då jag hållit igång endast med hjälp av energidryck. hmm (kommer med andra ord inte ut under kvällen)

Hoppas det blev någon vettig bild. smile

Meister
6 763 Inlägg
19 december 2009
Flawo0 skrev:
Tycker det var riktigt dåligt med bilar... Men några tappra själar var det allt:D

Ja de va helt värdelöst. Men man fick ju iaf testa att åka på tvären med driftingbilen som man påvägen hem sköt växellådan med..

136 Inlägg
19 december 2009
camaro67 skrev:
Flawo0 skrev:
Tycker det var riktigt dåligt med bilar... Men några tappra själar var det allt:D

Ja de va helt värdelöst. Men man fick ju iaf testa att åka på tvären med driftingbilen som man påvägen hem sköt växellådan med..

Det sistnämnda lät ju inte alltförbra de =\

Meister
6 763 Inlägg
19 december 2009
Flawo0 skrev:
camaro67 skrev:
Flawo0 skrev:

Det sistnämnda lät ju inte alltförbra de =\

Nix jag köpte ju en "sportbil" för att de skulle tåla lite spö men det höll bara två starter på torr asfalt.  Så om någon har en låda till en s14 så kan man ju säga till tongue Men jag kommer ut ikväll men jag åker med kaaalle i hans e30 big_smile

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
19 december 2009
Flawo0 skrev:

Jag säger detsamma! hade varit kul om det var fler...

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
19 december 2009
Här kommer länken till mina bilder från dagens aktiviteter! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=96008

Fotograf
67 Inlägg
19 december 2009
hej hej    här kommer några bilder   från idag  smile   

gå in på denna  länken :
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=96014

Kommentera gärna

Mvh/Helena

597 Inlägg
20 december 2009
Tyckte det var lite folk sad men fina bilder blev det ju på min fina röda  sevenfååårty  smile

hoppas på fler fotodagar smile och filmdagar smile
Senast redigerat av Tirkedal (20 december 2009)

#silence i kill you#

3 390 Inlägg
20 december 2009
Hur blir det med den här julkaravanen nu då ?   Jag åker troligtvis med i en lagom pimpad slö40.  Några mer som är på nu ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

744 Inlägg
20 december 2009
startar namn liste nedan  angående  jul crusingen

heavymetalvan

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
20 december 2009
Fina bilder. smile
Åker gärna runt i julkaravanen, men behöver någon att åka med - hänger inte julkulor på min bil (i år)...

Unknown Örebro
291 Inlägg
20 december 2009
på onsdag?? då åker iaf jag och wedo
Senast redigerat av _Dalle_ (20 december 2009)

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
20 december 2009
Ingen förutom jag som föredrar skogsvägar ist för stan..? Ni får gärna hänga med på någon tur här framöver.. Kan höra av mig en dag innan om intresse finns.. (fördelen är att man oftast slipper problem med polisen å så stör/retar man bara upp ytterst få. Kaffe termosen bör dok med.. det e kallt att bärga ibland.. :-P  Gårdags kvällens 3 timmars tur resulterade i 2 avåkningar en kofongare+ boggserögla mindre på ena bilen å en backspegel å en bögla på a stolpen på den andra.. :-D

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
20 december 2009
elof_power skrev:
Ingen förutom jag som föredrar skogsvägar ist för stan..? Ni får gärna hänga med på någon tur här framöver.. Kan höra av mig en dag innan om intresse finns.. (fördelen är att man oftast slipper problem med polisen å så stör/retar man bara upp ytterst få. Kaffe termosen bör dok med.. det e kallt att bärga ibland.. :-P  Gårdags kvällens 3 timmars tur resulterade i 2 avåkningar en kofongare+ boggserögla mindre på ena bilen å en backspegel å en bögla på a stolpen på den andra.. :-D

Gillar småvägar men då väljer jag oftast att åka ut ensam och köra inom marginalerna så man undviker olyckor. Visst lär de komma, men jag tror det är större risk om man är ett gäng som stressar varandra. wink

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
20 december 2009
Bra att vara flera när man kör av.. Man får hålla helt eget tempo.. jag brukar själv inte hänga med.. Men man väntar ju in varandra på lämpliga ställen.. Å självklar håller man ett bra avstånd..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

110 Inlägg
20 december 2009
Själv fick man ju "nöjet" att bogsera upp en voltad 745 ur skogen/diket på vägen hem inatt.
tur i oturen var väll iaf att det hände 1km från en släkting som har en stor john deere 4x4. så vi fick upp bilfan och lyckades ta den därifrån!! alla i bilen klarade sig utan skador, den ena fick lite ont i nacken bara. skönt det varken var min bil eller jag som körde!! men roligt hade vi iaf!    roll

113 Inlägg
20 december 2009
Kriillee skrev:
Själv fick man ju "nöjet" att bogsera upp en voltad 745 ur skogen/diket på vägen hem inatt.
tur i oturen var väll iaf att det hände 1km från en släkting som har en stor john deere 4x4. så vi fick upp bilfan och lyckades ta den därifrån!! alla i bilen klarade sig utan skador, den ena fick lite ont i nacken bara. skönt det varken var min bil eller jag som körde!! men roligt hade vi iaf!    roll

det var ju skönt att det inte blev skit av bilen oxå. men synd om han som inte hade bälte wink

Meister
6 763 Inlägg
110 Inlägg
20 december 2009
holken_ skrev:
Kriillee skrev:

det var ju skönt att det inte blev skit av bilen oxå. men synd om han som inte hade bälte wink

bilen tror jag inte det är mkt att göra nå åt, den är bara att skrota.  mjo, men inte är man smart nog att använda bälte ändå efter att sett det;)

Handledare
1 481 Inlägg
20 december 2009
Hehe. Behöver inte vara skogsväg för att köra av. Var en V40 med släp som parkerade bredvid motorvägen idag. Fint och få sladd med släp. Med denna kyla så borde det snart gå att åka på sjöis. Kanske någon sjö i kilsbergen? Då får man vara ifred.

Sök