Bra att vara flera när man kör av.. Man får hålla helt eget tempo.. jag brukar själv inte hänga med.. Men man väntar ju in varandra på lämpliga ställen.. Å självklar håller man ett bra avstånd..
Själv fick man ju "nöjet" att bogsera upp en voltad 745 ur skogen/diket på vägen hem inatt. tur i oturen var väll iaf att det hände 1km från en släkting som har en stor john deere 4x4. så vi fick upp bilfan och lyckades ta den därifrån!! alla i bilen klarade sig utan skador, den ena fick lite ont i nacken bara. skönt det varken var min bil eller jag som körde!! men roligt hade vi iaf!
det var ju skönt att det inte blev skit av bilen oxå. men synd om han som inte hade bälte
bilen tror jag inte det är mkt att göra nå åt, den är bara att skrota. mjo, men inte är man smart nog att använda bälte ändå efter att sett det;)
bilen är fin fin (: bara framskärm och bak som va lite bulig och 2små bulor i taket, 2st bakrutor oxå men de blir inte 4 spår i snön, funkar fint att sladda med fortfarande, böt bara kylare och åkte därifrån
mitt nöje igår var att åka snowracer efter Jrudin's Evo, fyhelvete vad det gick undan Kramp i armarna efter att klamrat mig fast i styret vid alla donuts
julkaravan imorgon då. wedo och jag tänkte åka en sväng iaf.
Mässan vid ca 1900 blir det ok??
Åker ni inåt stadens city i karavan sen? Tänkte om ni tar södra infarten inåt för då kan ni ju svänga in på polisens lilla ficka så kan jag plåta er i förbifarten
julkaravan imorgon då. wedo och jag tänkte åka en sväng iaf.
Mässan vid ca 1900 blir det ok??
Åker ni inåt stadens city i karavan sen? Tänkte om ni tar södra infarten inåt för då kan ni ju svänga in på polisens lilla ficka så kan jag plåta er i förbifarten
låter som en plan tycker ja
Har fixat jul gran i bilen:) ska bara fixa lysen och kulor till den sen får jah åka med luckan öppen så folk kan se den:)