2679
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

85 Inlägg
20 december 2009
Några själar fanns det på mässan även en söndag kväll. Var där ett par vändor med vinterbilen, en svart sketen Mazda men det går att busa med den oxå. wink

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

597 Inlägg
21 december 2009
elof_power skrev:
Bra att vara flera när man kör av.. Man får hålla helt eget tempo.. jag brukar själv inte hänga med.. Men man väntar ju in varandra på lämpliga ställen.. Å självklar håller man ett bra avstånd..

kart mycket roligare att åka i skogen:)

#silence i kill you#

744 Inlägg
21 december 2009
SchumiSRM skrev:
En mindre förhandstitt från railens på en Stagea smile

http://www.youtube.com/watch?v=89HxQ81mJPo

kul  förhands visning  ska bli kul att se hela filmen sen

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

335 Inlägg
21 december 2009
Kriillee skrev:
holken_ skrev:
Kriillee skrev:
Själv fick man ju "nöjet" att bogsera upp en voltad 745 ur skogen/diket på vägen hem inatt.
tur i oturen var väll iaf att det hände 1km från en släkting som har en stor john deere 4x4. så vi fick upp bilfan och lyckades ta den därifrån!! alla i bilen klarade sig utan skador, den ena fick lite ont i nacken bara. skönt det varken var min bil eller jag som körde!! men roligt hade vi iaf!    roll

det var ju skönt att det inte blev skit av bilen oxå. men synd om han som inte hade bälte wink

bilen tror jag inte det är mkt att göra nå åt, den är bara att skrota.  mjo, men inte är man smart nog att använda bälte ändå efter att sett det;)

bilen är fin fin (: bara framskärm och bak som va lite bulig och 2små bulor i taket, 2st bakrutor oxå men de blir inte 4 spår i snön, funkar fint att sladda med fortfarande, böt bara kylare och åkte därifrån

615 Inlägg
21 december 2009
mitt nöje igår var att åka snowracer efter Jrudin's Evo, fyhelvete vad det gick undan yikes
Kramp i armarna efter att klamrat mig fast i styret vid alla donuts big_smile

Let's stance!

85 Inlägg
21 december 2009
Snart dags för isdäck på mässan! wink

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

Blue Motorsport
58 Inlägg
22 december 2009
Va skapligt halt i vissa kurvor på mässan redan i lördags. Kan tänka mig att det är värre nu smile

Unknown Örebro
291 Inlägg
22 december 2009
julkaravan imorgon då. wedo och jag tänkte åka en sväng iaf.

Mässan vid ca 1900 blir det ok??

132 Inlägg
22 december 2009
_Dalle_ skrev:

Hoppas ni blir många! Själv drar man till gotland imorgon för att fira Jul/Nyår med familjen så jag missar Julkaravanen!

God jul och gott nytt år på er allihopa så ses vi nästa år!

744 Inlägg
22 december 2009
SchumiSRM skrev:
_Dalle_ skrev:

Åker ni inåt stadens city i karavan sen? Tänkte om ni tar södra infarten inåt för då kan ni ju svänga in på polisens lilla ficka så kan jag plåta er i förbifarten smile

låter som en plan tycker ja

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

85 Inlägg
22 december 2009
SchumiSRM skrev:
Film i länken nedanför, kommer inte ihåg hur jag lägger in så filmen kommer upp direkt här sad
http://www.youtube.com/watch?v=eBOryzfkN3E

Fan, jag hade velat sett lite drifting alternativt en burn inne på parketten. wink

Kanon..
1 473 Inlägg
22 december 2009

Snark..., säg till lillgrabben att skaffa sig körkort o köpa en gatlegal hoj nångång istället för o släpa ut o in hojen ur lägenheten.

812 Inlägg
22 december 2009
hoppas de kommer lite folk i morron till mässan då smile ska vi pynta bilarna där lr ska vi göra de innan??

man lever bara en gång..

597 Inlägg
23 december 2009
Heavymetalvan skrev:
SchumiSRM skrev:
_Dalle_ skrev:

Åker ni inåt stadens city i karavan sen? Tänkte om ni tar södra infarten inåt för då kan ni ju svänga in på polisens lilla ficka så kan jag plåta er i förbifarten smile

låter som en plan tycker ja

Har fixat jul gran i bilen:) ska bara fixa lysen och kulor till den smile sen får jah åka med luckan öppen så folk kan se den:)

#silence i kill you#

Kanon..
1 473 Inlägg
23 december 2009
SchumiSRM skrev:
leksak skrev:

Snark..., säg till lillgrabben att skaffa sig körkort o köpa en gatlegal hoj nångång istället för o släpa ut o in hojen ur lägenheten.

He he, säger inget om nånting smile  En galen men kul idé wink

Hans idéer är ju ofta lite galna, köra mot trafiken på E18 o såna briljanta saker.
Kom o fota när vi kör lite enduro i snön istället, de e grejjer...

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 december 2009
leksak skrev:
SchumiSRM skrev:
leksak skrev:

Hans idéer är ju ofta lite galna, köra mot trafiken på E18 o såna briljanta saker.

Ägaren av hojen höll videokameran. wink

Kanon..
1 473 Inlägg
23 december 2009
sirmiro skrev:
leksak skrev:
SchumiSRM skrev:

Ägaren av hojen höll videokameran. wink

Ah okey...

744 Inlägg
23 december 2009
Ja Skiter I Mässan Jul Groggen Är För God

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
23 december 2009
Jag vet en viss "galant" kombi som klarar farten utan problem men frågan är om jag vill vara ansvarig för dragandet. Börjar låta lite väl farligt :o
Senast redigerat av myran (23 december 2009)

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Sök