Vinterbilsträff på lämpligt ställe? kanske lite lek efteråt?
Låter som en bra idé, bara säga en plats och tid. Lek blir det oavsett med mina úberkassa vinterpjucks på råpimpade zigenar-mercan. Måste fan lira tillbaka fångaren bak och slutburken snart, folk kan ju missta mig för en 740
Var det du som var på gamla DHL och sladdade i förrgår eller? Var en sån där merca där när jag var där och kollade underlaget^^
I 170 kilometer i timmen dundrar snowracern fram bakom bilen på för oss okänd väg i Sverige. På internetsajten Youtube finns ett videoklipp som visar hur en ung man på en snowracer tolkar bakom en bil i över 170 kilometer i timmen. Dödslek, med livet som insats hävdar vi, andra menar på att det är hastighetsrekord.
Innan man tittat på på filmen uppfattar man inte riktigt hur fort det går på en ”Bob” som man själv för många år sedan for ner i betydligt lägre farter i backen tillsammans med kompisarna.
Både vi på Utryckning.se och personerna i filmen är ense om en sak, det står i början på filmen ”Do not try this by yourself, we are totally maniacs”
Åker ut nu med kaaalle. Ska väll snurra upp lite volvo-raggare. Lite jobbigt att jag har tappat en hel del effekt i forden men de ska nog räcka till mot lite traktorer
Är det någon som har koll på om det finns någon sjö i örebro trakten där dom plogar en isbana? Jag vet om en sjö i nora där dom brukar ploga men det borde väl finnas någe i närheten också. Jag måste ju veta var jag ska ta vägen med 90 quattron när den är klar. Jag vill helst inte behöva åka tyskreggat hela vägen till nora för att busa lite på sjön
Är det någon som har koll på om det finns någon sjö i örebro trakten där dom plogar en isbana? Jag vet om en sjö i nora där dom brukar ploga men det borde väl finnas någe i närheten också. Jag måste ju veta var jag ska ta vägen med 90 quattron när den är klar. Jag vill helst inte behöva åka tyskreggat hela vägen till nora för att busa lite på sjön
Dom brukar ju ploga upp lången Där kan man ju åka=) o hjälmaren lär väll någon ploga upp. Men väntar nog ett tag innan man ger sig ut iaf:P
Nån som är sugen på att lägga en lack mot lite ersättning? Ska lackas i nån vanlig kulör och finishen ska vara okay men knappast nån showbil. Bilen i fråga är rensad på allt förutom hjulupphängning och framruta. Dvs lyktor, sidorutor osv Nytt projekt på gång. PM om nån kan..