4463
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Med.lem
3 759 Inlägg
4 januari 2010
http://<förbjuden referens>.se/

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
4 januari 2010
sirmiro skrev:
camaro67 skrev:
laggey skrev:
nu ligger bob filmen på existen + z punkt se (:

Länk?

Skriv bara det som står så heter det "Snubbe åker snowracer i 170km/h" och ligger på 1a sidan.

Okej hittade det big_smile http://<förbjuden referens>.se/out.php?id=19802

17 Inlägg
4 januari 2010
J-P-R skrev:
myran skrev:
J-P-R skrev:
Händer något ikväll eller är alla bakis? smile

Vinterbilsträff på lämpligt ställe? kanske lite lek efteråt? smile

Låter som en bra idé, bara säga en plats och tid. Lek blir det oavsett med mina úberkassa vinterpjucks på råpimpade zigenar-mercan.
Måste fan lira tillbaka fångaren bak och slutburken snart, folk kan ju missta mig för en 740 winkbig_smilecoollol

Var det du som var på gamla DHL och sladdade i förrgår eller?tongue Var en sån där merca där när jag var där och kollade underlaget^^

335 Inlägg
5 januari 2010
Vansinnesfärd på Snowracer i 170 km/h

I 170 kilometer i timmen dundrar snowracern fram bakom bilen på för oss okänd väg i Sverige. På internetsajten Youtube finns ett videoklipp som visar hur en ung man på en snowracer tolkar bakom en bil i över 170 kilometer i timmen. Dödslek, med livet som insats hävdar vi, andra menar på att det är hastighetsrekord.

Innan man tittat på på filmen uppfattar man inte riktigt hur fort det går på en ”Bob” som man själv för många år sedan for ner i betydligt lägre farter i backen tillsammans med kompisarna.

Både vi på Utryckning.se och personerna i filmen är ense om en sak, det står i början på filmen ”Do not try this by yourself, we are totally maniacs”

Taget från Utryckning.se

Kanon..
1 473 Inlägg
5 januari 2010
yeye....
Senast redigerat av leksak (10 januari 2010)

593 Inlägg
5 januari 2010
Vet inte om det passar att skriva i den här tråden, men gissar att de flesta medlemmarna på garaget i örebroregionen läser här.

Finns det någon här i krokarna som har en portabel OBD II-läsare och kan tänkas hjälpa mig att läsa ur felkoder ur en V70R AWD -00?

Svara via min gästbok eller PM istället för att kladda ner tråden ytterligare.

Tack på förhand
/Jerker

238 Inlägg
136 Inlägg
8 januari 2010
Jajjemänsan. På lördag får jag tag i däck som går att åka på så då ska det sladdas:D

Turbo raggarn
10 Inlägg
8 januari 2010
det rycktas om "volvo träff" ikv på mässan!!tongue

No real power Only turbo shit

Meister
6 763 Inlägg
8 januari 2010
Åker ut nu med kaaalle. Ska väll snurra upp lite volvo-raggare. Lite jobbigt att jag har tappat en hel del effekt i forden men de ska nog räcka till mot lite traktorer big_smile

135 Inlägg
9 januari 2010
Är det någon som har koll på om det finns någon sjö i örebro trakten där dom plogar en isbana? Jag vet om en sjö i nora där dom brukar ploga men det borde väl finnas någe i närheten också. Jag måste ju veta var jag ska ta vägen med 90 quattron när den är klar. Jag vill helst inte behöva åka tyskreggat hela vägen till nora för att busa lite på sjön wink

Med.lem
3 759 Inlägg
9 januari 2010
Loosjön utanför fjugesta åkte dom på förra året, dock är det osäkert om det blir nått i år. För nån dag sen var det is, men på isen 20cm slask.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Kanon..
1 473 Inlägg
9 januari 2010
Isarna är så jävla dåliga pga all snö.
Det är läge för de som törs att ge sig ut o ploga bort all snö big_smile

136 Inlägg
9 januari 2010
Josam skrev:
Är det någon som har koll på om det finns någon sjö i örebro trakten där dom plogar en isbana? Jag vet om en sjö i nora där dom brukar ploga men det borde väl finnas någe i närheten också. Jag måste ju veta var jag ska ta vägen med 90 quattron när den är klar. Jag vill helst inte behöva åka tyskreggat hela vägen till nora för att busa lite på sjön wink

Dom brukar ju ploga upp lången Där kan man ju åka=) o hjälmaren lär väll någon ploga upp. Men väntar nog ett tag innan man ger sig ut iaf:P

Svärmorsdrömmen
66 Inlägg
9 januari 2010
Va ute en sväng på Hjälmarn nyss efter att dom ploga imorse, behöver nog frysa till lite över natten i alla fall!

JimboSlusk

BioPower by MapTun
238 Inlägg
10 januari 2010
Mr_EmCom skrev:
Loosjön utanför fjugesta åkte dom på förra året, dock är det osäkert om det blir nått i år. För nån dag sen var det is, men på isen 20cm slask.

Logsjön plogades upp igår lördag! Kommer troligen åkas där idag enligt veteranen Anders G som var där idag.

Maptun #3 BioPower Inviduell

Meister
6 763 Inlägg
10 januari 2010
Crille_9_5 skrev:
Mr_EmCom skrev:

Logsjön plogades upp igår lördag! Kommer troligen åkas där idag enligt veteranen Anders G som var där idag.

Härligt. Då skulle man bara ha en bil och ett par ishjul

271 Inlägg
10 januari 2010
Nån som är sugen på att lägga en lack mot lite ersättning?smile
Ska lackas i nån vanlig kulör och finishen ska vara okay men knappast nån showbil.
Bilen i fråga är rensad på allt förutom hjulupphängning och framruta. Dvs lyktor, sidorutor osv
Nytt projekt på gång.  PM om nån kan..

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
12 januari 2010
***Text borttagen på begäran***
Senast redigerat av sirmiro (14 januari 2010)

Sök