3406
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

836 Inlägg
20 januari 2010
leksak skrev:
SKyraider skrev:
dehär e så roligt att ni tycker de e farligt men att kolla statistiken på krockar med snowracer så får ni gärna lägga upp den statistiken.

De e nog fler som bryter benen när de går ner för en trapp än de som gör de med en snowracer tongue

No shit sherlock.

8 miljoner som går i trappor dagligen, ett halvdussin kanske i veckan som kör snowracer bakom bil.

HAHA +1

172 Inlägg
20 januari 2010
Det är ju farligt det "vi" alla håller på med här så som sladdar,racar, grejar och donar wath ever!! Så tycker det inte finns så mycket att skriva om igentligen, bara en lite anorlunda grej att göra som inte gjorts här i stan?

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

136 Inlägg
21 januari 2010
Någon som hört nått om det blir någe isåka i närheten av örebro i helgen? typ fjugesta odensbacken eller något? Kördes ju lite förra helgen men tänkte med tanke på vädret som varit så vet man ju inte hur bra isen är osv. Men iaf någon som vet?

Meister
6 763 Inlägg
21 januari 2010
Flawo0 skrev:
Någon som hört nått om det blir någe isåka i närheten av örebro i helgen? typ fjugesta odensbacken eller något? Kördes ju lite förra helgen men tänkte med tanke på vädret som varit så vet man ju inte hur bra isen är osv. Men iaf någon som vet?

Det har ju inte varit plusgrader så det är väll som vanligt

136 Inlägg
21 januari 2010
camaro67 skrev:
Flawo0 skrev:

Bara tuta och köra då;) Ska du ut dit vi va i helgen o va eller?

Meister
6 763 Inlägg
21 januari 2010
Flawo0 skrev:
camaro67 skrev:
Flawo0 skrev:

Bara tuta och köra då;) Ska du ut dit vi va i helgen o va eller?

Kanske. Behöver ju ha bilen till jobbet så man har ju inte någon jätte lust att spöa den på isen varje helg. Men det är inte omöjligt att de blir några varv iaf smile

24 Inlägg
21 januari 2010
Vi kommer antaglligen att köra i helgen det är mycket kallare på isen än vad det är överallt annars efter som det är nåt kall drag där.. har aldrig varit över 2- här så det är nog bra. ska se ifall jag kan få farsan att hänga med o ploga lite..

136 Inlägg
21 januari 2010
JEpistols skrev:
Vi kommer antaglligen att köra i helgen det är mycket kallare på isen än vad det är överallt annars efter som det är nåt kall drag där.. har aldrig varit över 2- här så det är nog bra. ska se ifall jag kan få farsan att hänga med o ploga lite..

A okej riktigt nice:) vilken is blir det då?

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
21 januari 2010
Is åka i helgen för min del tänkte jag oxå.. sugen att kolla hur det är borta vid fjöget.. Var å hämtade 8 stycken is däck igår.. :S men dom är till Rally vagnen.. smile får ta dom dåliga på vinter pulkan ist.. tongue

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

24 Inlägg
21 januari 2010
Flawo0 skrev:
JEpistols skrev:

Logsjön utanför FJugesta!

136 Inlägg
21 januari 2010
JEpistols skrev:
Flawo0 skrev:
JEpistols skrev:

A där va ja i förra helgen. men då åker vi dit i helgen igen. Någon tid o dag eller så? inte så kul att åka själv kanske^^ Kan ju kanske mötas på mässan dom som åker innifrån örebro?
Senast redigerat av Flawo0 (21 januari 2010)

526 Inlägg
21 januari 2010
elof_power skrev:
Is åka i helgen för min del tänkte jag oxå.. sugen att kolla hur det är borta vid fjöget.. Var å hämtade 8 stycken is däck igår.. :S men dom är till Rally vagnen.. smile får ta dom dåliga på vinter pulkan ist.. tongue

vadå till rallybilen ut o tuckta elof tongue

145 Inlägg
22 januari 2010
Tiiiseen skrev:
elof_power skrev:

vadå till rallybilen ut o tuckta elof tongue

Näää jag får ta dom som inte duger till rally vagnen.. tongue

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

24 Inlägg
22 januari 2010
Flawo0 skrev:
JEpistols skrev:
Flawo0 skrev:

A där va ja i förra helgen. men då åker vi dit i helgen igen. Någon tid o dag eller så? inte så kul att åka själv kanske^^ Kan ju kanske mötas på mässan dom som åker innifrån örebro?

jag bor nära sjön men vi åker kl 13 iaf.. så kom dit då!

145 Inlägg
22 januari 2010
Pontus-740 skrev:
Ny bana på hjälmaren i hampetorp! big_smile

Vilken dag åks det där då.? och hur hittar man..?

Svärmorsdrömmen
66 Inlägg
23 januari 2010
Tror Pontus menar att kom till färleläget så hittar ni själva sen!

JimboSlusk

145 Inlägg
23 januari 2010
Jimmen skrev:
Tror Pontus menar att kom till färleläget så hittar ni själva sen!

Jag ringer väl dig jimmen innan jag åker så kanske du kan bli med du oxå.. har ju några dåliga däck du kan låna.. tongue

258 Inlägg
23 januari 2010
inga bilder från banan i hampetorp?? smile
lång bana?

"She said its just a car, I said you're just a girl"

Meister
6 763 Inlägg

Sök