2147
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

335 Inlägg
Rälspilot
391 Inlägg
10 april 2010
Halloj gott folk. Eftersom jag numera bor mestadels i Hallsberg ville jag bara informera om att jag är med i leken, och kameran också! Skicka PM om aktiviteter, bokning osv vetja.

177 Inlägg
11 april 2010
Nån härifrån med volvo 855/v70 som gasade lite med mej vid 1 tiden inatt vid eurostop smile ?

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
11 april 2010
J-P-R skrev:
Vad är det för slags träff folk vill ha i Örebro? Uppstyrt med bilutställning eller typ som MoM i Norrköping?

Träffar som typ MoM skulle ju låta skit kult att fixa iordning smile

Mvh/ Jempa

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Unknown Örebro
291 Inlägg
11 april 2010
Rylander skrev:
Mechanimal skrev:
Ikväll får vi hoppas blir en lådrasefri sådan och att det blir even bättre väder än igår. Och gärna lite mer värme. Har stenugn i skuffen på pizzaracern så bara komma fram och handla broschhhhszzzaan eller hur man säger ;P I wish anyhow.

Kan inte komma ut ikväll sad kopplingen small senare på kvällen när jag stallde upp laddet lite sad sisådär 1kg extra roll

Fan vad trist:(

Unknown_Orebro
11 april 2010
Trist Rylander men det kan inte bero på att din höger fot är lite för tung eller? Hehe

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
11 april 2010
Rylander skrev:
Mechanimal skrev:
Ikväll får vi hoppas blir en lådrasefri sådan och att det blir even bättre väder än igår. Och gärna lite mer värme. Har stenugn i skuffen på pizzaracern så bara komma fram och handla broschhhhszzzaan eller hur man säger ;P I wish anyhow.

Kan inte komma ut ikväll sad kopplingen small senare på kvällen när jag stallde upp laddet lite sad sisådär 1kg extra roll

Verkade funka hur bra som helst när jag mötte dig på norr igår vid två tillfällen ;P

Rylander
11 april 2010
J-P-R skrev:
Rylander skrev:
Mechanimal skrev:

Verkade funka hur bra som helst när jag mötte dig på norr igår vid två tillfällen ;P

Kan inte vart mig du mötte då som sagt kopplingen är rasad tongue verkar vara endel som misstar mig för någon annan :S

Rylander
11 april 2010
Mechanimal skrev:
Rylander skrev:
Mechanimal skrev:

Ajfan! ;( Men hehe, förstår att kopplingen fick ont av 1 kg extra i ladd big_smile Men åk ut med din polares S40 då smile

Vad tänkte du på för s40 då?

Dalle och woodpecker, jo lite trist.. men sånt man får ta när man vill ha effekt wink nja min fot har faktist lättat av med åren smile men lätt att det går lite fort ibland roll är accelrationen som är så beroendeframkallande inte farten smile Nog OT vi ses när jag fått ihop bilen igen smile
Senast redigerat av Rylander (11 april 2010)

19 Inlägg
11 april 2010
J-P-R skrev:
Rylander skrev:
Mechanimal skrev:

Det va nog mig du mötte!! haaa "Rylander" å ja har typ samma bilar!!!

S40 Power

Rylander
11 april 2010
Flandrs skrev:
har hört att din bil går som fan..
några planer på strippen?
fixa kopplingen så får vi ta en match smile

Hehe jasså wink vem är du då? och vad kör du? smile
Nja ingen stripp inplanerad bara kinnekullering smile
Svara i pm lr i min gb

// Rylander

62 Inlägg
12 april 2010
J-P-R skrev:

Tror att det var dig jag gasade förbi igår, avfart/påfart från marieberg, silvrig bmw 328 coupé.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
12 april 2010
Tobbe_S40 skrev:
J-P-R skrev:
Rylander skrev:

Stämmer nu när jag kollade reg. nr wink My bad!

Ps. Alla Volvo ser väl likadana ut..? tongue
Senast redigerat av J-P-R (12 april 2010)

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
12 april 2010
Mr_Kb skrev:
J-P-R skrev:

Tror att det var dig jag gasade förbi igår, avfart/påfart från marieberg, silvrig bmw 328 coupé.

Om du syftar på Golf caben så står den avställd och undangömd smile

Rylander
12 april 2010
J-P-R skrev:
Tobbe_S40 skrev:
J-P-R skrev:

Stämmer nu när jag kollade reg. nr wink My bad!

Ps. Alla Volvo ser väl likadana ut..? tongue

Nejnej smile ser stor skillnad tongue

62 Inlägg
12 april 2010
J-P-R skrev:
Mr_Kb skrev:
J-P-R skrev:

Ok! Va väldigt lik iaf haha!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
13 april 2010
Mr_Kb skrev:
J-P-R skrev:
Mr_Kb skrev:

Ok! Va väldigt lik iaf haha!

Fast troligtvis ändå inte..

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
14 april 2010
Nå hur blir det med MoM här i kära lilla Örebro? ingen som är sugen på det kanske?
Jag personligen skulle tycka det vore skoj, det borde ni också tycka!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
14 april 2010
Fotografen_Micke skrev:
Nå hur blir det med MoM här i kära lilla Örebro? ingen som är sugen på det kanske?
Jag personligen skulle tycka det vore skoj, det borde ni också tycka!

Skulle vara roligt. Frågan är bara vem som ska ta tag i det som har tid och orkar. roll
Jag kommer gärna på träffen men har för mycket annat för att starta upp en sån här sak...

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
14 april 2010
Bara jag som inte vill ha något liknande här? har vi inte tillräckligt med problem med nerskärpning och förstörelse i samband med bilträffar?

Klarar vi inte av att hålla det städat en vanlig fredag/lördagskväll hur ska det då blir om man gör allt 10-20 gånger större?

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Sök