Nu fick jag lite mycket att göra så jag kunde inte leka. Lägger gärna inte ut tankarna helt öppet i ett öppet forum då det troligen leder till illegalt bus...
Sen kommer det vara en Bilutställning 14/8-10 kl 16.00 vid Biltema Örebro som kallas "Augusti-Träffen 2010" det kommer upp information om den inom kort.
Tänkte konsumera alkohol ikväll då en polare har fyllt år så jag håller mig långt bort ifrån allt vad bilar heter (möjligen att man börjar kolla bilfilmer på nätet som vanligt)
Tänkte konsumera alkohol ikväll då en polare har fyllt år så jag håller mig långt bort ifrån allt vad bilar heter (möjligen att man börjar kolla bilfilmer på nätet som vanligt)
håller med dej alkoholen blir de i kväll ej i nån bil utan i mej då ja ska på krogen
håller med dej alkoholen blir de i kväll ej i nån bil utan i mej då ja ska på krogen
ja ölen ska va i kroppen inte i nån bil!
Tss, Ölfilter har man till motorn och pengarna läggs på andra saker till bilar. Ska spendera kvällen med att hämta delar och skruva Bmw om det går som planerat, och med tur kör vi ikväll.