Masterworks skrev:
chrizz skrev:
Newman skrev:
Men hela tråden heter ju "Örebro-Tråden, Träffar/ m.m."
Endel verkar ju inte fatta va m.m betyder.. vi snackar om allt som händer i Örebro, va är problemet???
fattar inte va ni håller på me..
Men att någon från Örebro sladdar och hamnar på tv4 är väl inget evenemang eller? Trådarna i det här forumet är avsedda för evenemang. TV4-sladden passar mycket bättre i en egen tråd tycker jag, och så kan andra som vill vara med och diskutera kanske hitta diskussionen också, och inte bara de som följer den här tråden.
Mvh
Vem utanför Örebro bryr sig om en lokal sladd???
Otroligt många! Över 200 000 visningar på Youtube är väl ett tecken på det om inte annat.
Nåja, vi kanske skulle införa några slags allmänna områdesforum där diskussionerna är mer fria istället som komplement till evenemangsforumen. Behovet verkar ju finnas om inte annat. Men det är en annan diskussion...

Edit: Eller på något sätt modifiera riktlinjerna för dessa "angående" som blivit just det jag nämner ovan. Jag menar, ni måste ändå försöka vara med och hjälpa till och berätta vad det är ni vill, inte bara hoppa på oss och förutsätta att vi vill göra livet surt för alla, för det är verkligen inte sant, det måste ni ju förstå...
Senast redigerat av chrizz (22 februari 2011)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."