2131
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
22 februari 2011
WeDo skrev:
Newman skrev:
WeDo skrev:
Att diskutera att en person sladdar framför kameran på ett tv4 inslag ingår inte i m.m då detta är en tråd i ett evenemangsforum. Här diskuteras helgträffar, utställningar, samåkningar, iskörning etc. Med andra ord bilaktiviteter som folk kan deltaga i.

MVH

Orka att någon ska vara lillhitler och ska bestämma va folk får prata om på ett forum.
Försök att inte förstöra garaget helt nu.. visst de är väl bra att de finns endel som vägvisar endel som lägger in på fel trådar osv osv. men denna tråd har funnits hur länge som helst nu och folk skriver om allt o ingenting, Nu var det en snubbe som sladdade framför kameran och de var skit skoj smile om folk nu vill skriva om det i 2 månader om det är så. låt dom göra de då.. det betyder ju att det fortfarande är intressant.

Men det är fortfarande inte det den här delen av forumet är till för. Det finns en del som heter Film & Foto där det är fritt fram att diskutera videoklipp. Varför ifrågasätta de forumsregler som finns och alltid har funnits ?
Vid oklarheter så får du gärna kontakta mig vi PM.

MVH

Inlägg redigerat:
Onödigt trams och direkta personangrepp är inget som tolereras i forumet.
/Hamilton

Inlägg redigerat:
Är det bara personangrepp om det riktas mot vissa personer?
Och vad i det jag skrev var personangrepp? Att jag sa att personen i fråga haft fel innan, försökt gömma sin identitet och att han ej är ute på kvällarna?
//Mikael Rosencrantz - som vågar stå för sitt namn på internet och utanför.
Senast redigerat av sirmiro (22 februari 2011)

295 Inlägg
22 februari 2011
inlägget kanske skulle läggas in i östergötlans län eller nån annanstans kanske stockholms forumet.. me tanke på att de utspelar sig i ÖREBRO LÄN!! Faan är de me Örebroare egentligen? de Utspelas här o DÅ SKA DE OXÅ IN I ÖREBROS FORUM!!! PUNGKT!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
22 februari 2011
Ja, då ren och skär fakta redigeras bort är det ju bara att inse vilken nivå det ligger på.

Moderatorer som vill hålla sig hemliga och inte vågar stå för sakerna när man möter dem...

Saker som hör till Örebro ska vara i denna tråd, försnack och eftersnack, om vi ser hur det fungerat innan... Sanningen svider när den lyfts fram...

Masterworks
22 februari 2011
sirmiro skrev:
Ja, då ren och skär fakta redigeras bort är det ju bara att inse vilken nivå det ligger på.

Moderatorer som vill hålla sig hemliga och inte vågar stå för sakerna när man möter dem...

Saker som hör till Örebro ska vara i denna tråd, försnack och eftersnack, om vi ser hur det fungerat innan... Sanningen svider när den lyfts fram...

Låt Chriss o kompani köra gorg i botten, tror att så snart det dyker upp
ett vettigt alternativ så sjunker hela detta skepp som en gråsten...  roll

8 894 Inlägg
22 februari 2011
sirmiro skrev:

Sluta  posta en massa trams och håll dig till ämnet! Finns inga hemliga moderatorer som redigerar.
Om du läser igen så ser du vem som redigerat inlägget och varför

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

JFU104
22 februari 2011
då får de väl göra en "örebro-tråd för övriga ämnen".. ska man skriva i filmforumet så får man ju leta bland typ 40miljoner andra ointressanta saker. det är ju inte bara ett filmklipp, det är ju faktiskt med på nyheterna och det handlar om örebro!

JFU104
22 februari 2011
Masterworks skrev:
sirmiro skrev:

Låt Chriss o kompani köra gorg i botten, tror att så snart det dyker upp
ett vettigt alternativ så sjunker hela detta skepp som en gråsten...  roll

tyvärr så är det så det kommer att bli.. den här sidan har ju spårat ur hmm

Administratör
11 967 Inlägg
22 februari 2011
Mitt förslag: Skapa en ny tråd om den här Volvo-sladden i TV4? Varför funkar inte det? Skapa under Allmänt och diskutera det bäst ni vill. Win-win smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Masterworks
22 februari 2011
chrizz skrev:
Mitt förslag: Skapa en ny tråd om den här Volvo-sladden i TV4? Varför funkar inte det? Skapa under Allmänt och diskutera det bäst ni vill. Win-win smile

Mvh

Eller så släpper ni lite på tyglarna och vi har win, win, win...  cool

Administratör
11 967 Inlägg
22 februari 2011
Masterworks skrev:
chrizz skrev:

Mvh

Eller så släpper ni lite på tyglarna och vi har win, win, win...  cool

Om du kollar i den här tråden så ser du att tyglarna redan är lite väl släppta. Jag inte följt den här tråden alls tidigare, men jag har kollat lite som hastigast, och jag tycker nog att moderatorerna verkar ha varit väldigt snälla redan smile

Men seriöst alltså, den här tråden bör inte handla om allt som händer i örebro rakt av, då har vi förlorat poängen lite med evenemangsforumen. Skapa gärna en annan tråd om det inträffar något särskilt, och fortsätt diskutera kommande träffar och dylikt i den här tråden så får vi lite ordning på stället. Det hjälper ju inte direkt att ni hoppar på moderatorerna som ändå försöker så gott de kan.

Vad gäller moderereingen rent allmänt så ta en titt i tips förslag och åsikter-forumet, jag har besvarat en fråga där med lite info om vad vi har planerat för forumet framöver (många fler moderatorer framför allt).

Personligen ska jag åka vidare hemåt nu, jag sitter i bilen och skriver efter att ha lagat sajten i serverhallen i Sthlm för att ni ska ha ett Gorg överhuvudtaget att surfa på ;-)

Mvh

mickenyman.se
687 Inlägg
22 februari 2011
Men hela tråden heter ju "Örebro-Tråden, Träffar/ m.m."

Endel verkar ju inte fatta va m.m betyder.. vi snackar om allt som händer i Örebro, va är problemet???

fattar inte va ni håller på me..

Administratör
11 967 Inlägg
22 februari 2011
Newman skrev:

Endel verkar ju inte fatta va m.m betyder.. vi snackar om allt som händer i Örebro, va är problemet???

Men att någon från Örebro sladdar och hamnar på tv4 är väl inget evenemang eller? Trådarna i det här forumet är avsedda för evenemang. TV4-sladden passar mycket bättre i en egen tråd tycker jag, och så kan andra som vill vara med och diskutera kanske hitta diskussionen också, och inte bara de som följer den här tråden.

Mvh

Masterworks
22 februari 2011
chrizz skrev:
Newman skrev:

Men att någon från Örebro sladdar och hamnar på tv4 är väl inget evenemang eller? Trådarna i det här forumet är avsedda för evenemang. TV4-sladden passar mycket bättre i en egen tråd tycker jag, och så kan andra som vill vara med och diskutera kanske hitta diskussionen också, och inte bara de som följer den här tråden.

Mvh

Vem utanför Örebro bryr sig om en lokal sladd???

Administratör
11 967 Inlägg
22 februari 2011
Masterworks skrev:
chrizz skrev:
Newman skrev:

Mvh

Vem utanför Örebro bryr sig om en lokal sladd???

Otroligt många! Över 200 000 visningar på Youtube är väl ett tecken på det om inte annat.

Nåja, vi kanske skulle införa några slags allmänna områdesforum där diskussionerna är mer fria istället som komplement till evenemangsforumen. Behovet verkar ju finnas om inte annat. Men det är en annan diskussion... smile

Edit: Eller på något sätt modifiera riktlinjerna för dessa "angående" som blivit just det jag nämner ovan. Jag menar, ni måste ändå försöka vara med och hjälpa till och berätta vad det är ni vill, inte bara hoppa på oss och förutsätta att vi vill göra livet surt för alla, för det är verkligen inte sant, det måste ni ju förstå...
Senast redigerat av chrizz (22 februari 2011)

mickenyman.se
687 Inlägg
22 februari 2011
chrizz skrev:
Newman skrev:

Mvh

Som ja nyss skrev till Wedo i ett PM

varför starta en helt ny forumstråd för att skriva om något som snart kommer sluta skrivas om.
Det är ju skönt att bara ha en tråd som man kan läsa och skriva i. istället för att man måste ha koll på flera olika... Kan ni inte bara låta oss hållas?

mickenyman.se
687 Inlägg
JFU104
22 februari 2011
Newman skrev:
Ja flytta denna tråd till en allmänt då

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p2635641

mickenyman.se
687 Inlägg
22 februari 2011
JFU104 skrev:
Newman skrev:

Såg den. men detta kommer ju folk snart sluta skriva om. ja vill ha en Örebro-tråd där man kan skriva om allt.. träffar och om att skogsby har jäkligt mycket skägg.. om ni Örebroarna vill skriva om de..

Hänger du me?

JFU104
22 februari 2011
Newman skrev:
JFU104 skrev:
Newman skrev:

Såg den. men detta kommer ju folk snart sluta skriva om. ja vill ha en Örebro-tråd där man kan skriva om allt.. träffar och om att skogsby har jäkligt mycket skägg.. om ni Örebroarna vill skriva om de..

Hänger du me?

visst visst, försökte bara göra nåt bra så alla slapp käfta på sandlådenivå..

Sök