_lee_jr skrev:
camaro67 skrev:
Nu är de så här att jag tänkte dra igång en träff den 28 maj. Det är Örebro Mixen på dagen men sen tänkte jag att efter den kan man ha ett litet mellan rum på några timmar och dra igång typ Street meet. Men då funderar jag lite på vart fan man ska lägga träffen. Ica maxi har öppet till 22 och det har sina fördelar men med tanke på hur mycket bilar det kom förra året med tanke på att de spöregnade så tror jag inte att utrymmet räcker till. Sen är det väll i princip bara marieberg kvar att välja mellan. Längst ner på Coop, mediamarkt/elgiganten eller bauhaus? Säg vad ni tycker och tänker eller om ni har några andra förslag eller önskemål
Gamla DHL på Norr mittemot Statoil då? vet du nåt om vem är markägare till den marken då?
Nu är det väl Örebro kommun som äger den marken..?
Men vilken plats man väljer spelar nog mindre roll, jag tror att det iaf som vanligt kommer bildas "Små gäng" men tycker ju personligen att typ media markt parkeringen duger fint, om folk kan parkera i rader eller om någon sätter upp lite band så det blir klart hur det är tänkt att parkera osv..
Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.