Ska man ha träffen i slutet av månaden den 29onde eller kanske redan den 22oktober ? Är ju rätt svårt att komma på vilket datum man ska ha det,för jag har Ingen aning hur vädret ser ut.. Är det regn eller dugg är det inte många som är sociala eller kommer alls som jag märkt det,men är det uppehåll men lite kallt så brukar det fungera
Ska man ha träffen i slutet av månaden den 29onde eller kanske redan den 22oktober ? Är ju rätt svårt att komma på vilket datum man ska ha det,för jag har Ingen aning hur vädret ser ut.. Är det regn eller dugg är det inte många som är sociala eller kommer alls som jag märkt det,men är det uppehåll men lite kallt så brukar det fungera
jag tror att fler folk kommer när det är lönehelg sen får man hålla tummarna ang vädret!
Gjorde en tråd om det så får vi hoppas det blir en liten lista iaf på att några kommer. Brukar ju alltid komma folk som inte skrivit upp sig heller som tur är
Vore kul om man tog någon hälg å tog en grupp bild på alla bilar som brukar vara ute, borde ju finnas någon med en bra kamera, å sen ta typ enskilda bilder på bilar, för det är nog fler än jag som skulle vilja ha lite seriösare bilder på bilen