3143
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

13 augusti 2012
jjempa skrev:
st4hl skrev:
Skoppet skrev:

Bra det! Skulle var gött å fixa ihop tyska bilar så man kan bara snacka å chilla lite i mitt tycke smile
Finna inspiration mm. smile
men som sagt måste få ihop ett antal bilar för att det ska bli någe.
Ingen annan verkar vilja ta initiativet till detta så gör ett litet ryck big_smile

Jag e på!

Jag är självklart på!

Jag är absolut på!

Love the life you live, live the life you love

829 Inlägg
13 augusti 2012
Jag är inte på då,eftersom jag kör 200sx sad

251 Inlägg
13 augusti 2012
Tysk/japanTräff?

829 Inlägg
13 augusti 2012
Sers skrev:
Tysk/japanTräff?

Då är jag på big_smile

-->*Persson*<--
287 Inlägg
13 augusti 2012
Vad får jag åka på då? Skriver man volvo träff så blire ju bara crap... wink

"Drive It Like You Hate It"

829 Inlägg
14 augusti 2012
PerssonTheKung skrev:
Vad får jag åka på då? Skriver man volvo träff så blire ju bara crap... wink

Få ordning på Fronteran så har du en tysk iaf wink

41 Inlägg
14 augusti 2012
Christofferekstrand skrev:
jjempa skrev:
st4hl skrev:

Jag e på!

Jag är självklart på!

Jag är absolut på!

Skulle komma garanterat!

983 Inlägg
16 augusti 2012
Tysk/japan träff låter banne mig intressant. Skulle försöka dra ihop några seriösa människor som kan tänka sig hålla lite i träffen samt städa dagen efter om det kommer folk som gillar att skräpa ner vill säga...

836 Inlägg
16 augusti 2012
Kan inte hålla mig längre från att skriva! men e det ens lönt att dra ihop träff i Örebro???? att en stad av den storleken inte kan leverera ordentligt med folk e helt jävla absurt! ytterst få träffar som e sämre än träffarna i örebro! knappt nåt folk och nästan bara penta folk..blir lika besviken varje gång! folk bojkottar örebro och då krävs det en ORDENTLIG träff för att kunna börja dra folk men då krävs det först o främst att Örebroarna själva presterar och representerar sig själva på träffen...förra träffen i Örebro var rent ut sagt tragisk!

Das Auto
455 Inlägg
16 augusti 2012
Ska det bli ordentligt så måste det vara annordnat på inhängnat område, vilket är synd.

563 Inlägg
17 augusti 2012
Här har Ni en träff som ska ändra på det!

http://www.facebook.com/events/438694279508879/

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=250881

Här finns plats till alla och vi försöker att skapa exakt det ni pratar om.
Håller med om att Örebro haft det ganska dåligt tidigare men om vi försöker tillräckligt hårt och brinner för det vi gör = WINNING!

// Fredrik

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

829 Inlägg
17 augusti 2012
Svårt att inte bara låta folket starta träffar om dom vill det.. Det har ju alltid kommit Skitmycket folk på träffarna,så många uppskattar det nog. De som bara vill vara negativa och säga att öregbro suger med sina träffar behöver ju inte heller komma dit. Ingen som håller en pistol vid tinningen.

Vissa kanske tar åt sig av att det blev misslyckat,men andra kanske vill fortsätta.. Jag tog väldigt åt mig när en Mediamarktträff jag drog igång blev kaos.. städade hela mediamarktparkeringen långt in på morgonen,och efter det har jag inte stått för något mer.

Ddesigns träff lär bli bra. Är ett område där inte alla kommer in med sina bilar,vilket är STORT win.
Senast redigerat av Scoore (17 augusti 2012)

Unknown_Orebro
17 augusti 2012
Ytterligare en träff/utställning som försöker ändra på den trista synen gällande örebro:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 04&p=1
Så nästa helg blir det full fokus på er bilintresserade i Örebro med omnejd!!

836 Inlägg
17 augusti 2012
Scoore skrev:
Svårt att inte bara låta folket starta träffar om dom vill det.. Det har ju alltid kommit Skitmycket folk på träffarna,så många uppskattar det nog. De som bara vill vara negativa och säga att öregbro suger med sina träffar behöver ju inte heller komma dit. Ingen som håller en pistol vid tinningen.

Vissa kanske tar åt sig av att det blev misslyckat,men andra kanske vill fortsätta.. Jag tog väldigt åt mig när en Mediamarktträff jag drog igång blev kaos.. städade hela mediamarktparkeringen långt in på morgonen,och efter det har jag inte stått för något mer.

Ddesigns träff lär bli bra. Är ett område där inte alla kommer in med sina bilar,vilket är STORT win.

Nu måste du förklara vad du menar med Skitmycket folk???? på örebroträffar? vilken då? för då måste jag missat den totalt...150 bilar e inte mycket bilar...fortsätta kan man göra men det funkar inte att få tillbaka "respekt" eller vad man ska kalla det för örebro genom biltema träffar med avgifter och anmälan..visst man slipper drägg men åk till västerås en gång och kolla där hur en träff ska vara! naturligtvis drägg där med men inte ens i närheten av örebro träffar, PLUS MASSA BILAR OCH FOLK!

Och nej ingen har pistolhot mot mig men nu har det gått så pass långt att jag som har 30 min att köra till örebro inte ens känner att det e värt att spendera dom små pengarna

836 Inlägg
17 augusti 2012
Sen e jag extra på Örebro tackvare storleken på stan! örebro borde kunna prestera helt underbara träffar!

211 Inlägg
17 augusti 2012
kenny_crx skrev:
Scoore skrev:

Nu måste du förklara vad du menar med Skitmycket folk???? på örebroträffar? vilken då? för då måste jag missat den totalt...150 bilar e inte mycket bilar...fortsätta kan man göra men det funkar inte att få tillbaka "respekt" eller vad man ska kalla det för örebro genom biltema träffar med avgifter och anmälan..visst man slipper drägg men åk till västerås en gång och kolla där hur en träff ska vara! naturligtvis drägg där med men inte ens i närheten av örebro träffar, PLUS MASSA BILAR OCH FOLK!

Och nej ingen har pistolhot mot mig men nu har det gått så pass långt att jag som har 30 min att köra till örebro inte ens känner att det e värt att spendera dom små pengarna

Varför så negativ mot Örebro?????????

329 Inlägg
17 augusti 2012
Det är ju bara att packa ihop din bitterhet och dra till västerås?
Här verkar det finnas en och annan som vill, all cred till dom som faktiskt gör något konstruktivt!

836 Inlägg
17 augusti 2012
MarianaMill skrev:
kenny_crx skrev:
Scoore skrev:

Varför så negativ mot Örebro?????????

Men snälla rara jag e inte på örebro som STAD! men om du tycker att örebro har svin bra bilträffar så har du inte varit på tillräckligt många andra! jag var i stockholm barkaby den såkallat SVERIGES STÖRSTA bilträff och kan säga så här att det var inte mycket att hurra för! MASSA bilar typ över 1000 men nästan bara skit och hela känslan på träffen var värdelöst

836 Inlägg
17 augusti 2012
Okej ser att jag trampar på ett par tår här! men jag tar väl tillbaka det jag sagt! fortsätt som vanligt så får vi hoppas att det löser sig till slut smile slut diskuterat från min sida men tänkte att örebro folket ville höra vad dom flesta andra UTANFÖR örebro tycker om att åka till örebro på bilträff

Sök