2645
Sök

Montera laddtryckmätare 945

NoFuckNoRide
474 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
Det står att man ska montera Vakumslangen efter gasspjället. men hajjar inte vart det sitter sen undrar jaghur detblir om jag monterar en återcirkulerande dump är det på samma slang då?
Tackför snabba svar

MVH

Sug Performance Club

11 Inlägg
23 november 2007
vakumslangen monterar du på insuget.. du ser vart andra vakumslangar går in.
angående dumpen tycker ja du ska plugga org dumpen och sätta den den nya på insugs sidan ist,, Fast om du får nån större skillnad e ja tveksam till, vad vill du uppnå med en ny återcikulerande dump ?

NoFuckNoRide
474 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
Alpha66 skrev:
vakumslangen monterar du på insuget.. du ser vart andra vakumslangar går in.
angående dumpen tycker ja du ska plugga org dumpen och sätta den den nya på insugs sidan ist,, Fast om du får nån större skillnad e ja tveksam till, vad vill du uppnå med en ny återcikulerande dump ?

ja det är la pyset wink har hört att öppen inte är så bra dålig omgång bla

Sug Performance Club

11 Inlägg
23 november 2007
vill du ha pys så satsa på ett öppet luftfilter. Om du kollar på min bil så har ja ett Green cotton filter o de låter brutalt skönt.. kostar runt 900:-

NoFuckNoRide
474 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
jo tänkte beställa ett filter samtidigt nämligen wink

Sug Performance Club

11 Inlägg
23 november 2007
okej, men satsa på ett sånt jag har.. De låter underbart.. En återcikulerande dump e helt bortkastat eftersom du redan har en. 
Angående vakum till laddtrycksmätaren, om du vill så kan du sätta ett t-kors på vakumslangen som går till instrumenhuset och org ladd mätaren, funkar lika bra

NoFuckNoRide
474 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
Alpha66 skrev:
okej, men satsa på ett sånt jag har.. De låter underbart.. En återcikulerande dump e helt bortkastat eftersom du redan har en. 
Angående vakum till laddtrycksmätaren, om du vill så kan du sätta ett t-kors på vakumslangen som går till instrumenhuset och org ladd mätaren, funkar lika bra

okej lättare sagt än gjort fårkolla på de tongue

Sug Performance Club

Sök