God jul i efterskott, och Gott nytt år i förskott!

Fattig som man är, och så här i juletider, så har man inte hunnit/orkat/haft råd med så mycket. Jag har iof börjat det "lilla" projektet med att klä om inredningen. Det kommer bli konstläder på alla paneler, och tills vidare stolsöverdrag. Färgerna håller jag för mig själv tills det är klart.

Kommer nog inte att få klart det förän senare i vår, då det förhoppningsvis blir mer pengar över. Konstläder är DYRT!
Men svårt att hålla sig i från så nu har jag efter mycket lirkande lyckats få loss alla paneler och är i full färd med att slita av det gamla tygerna från panelerna. Herrejävlar vad Opel verkar ha skumma prioriteringar med panelerna! Bakre högtalargaller sitter med några små "klämbrickor" (i brist på bättre ord), och själva panelen är av spånskiva. Klämbrickorna sitter som saten, och de sitter på diverse ställen. Till och med handskfacket sitter med de förbannade brickorna, fastän det annars sitter med 2 stora skruvar i dörr plåten! Så plastbitarna sitter ordentligt fast kan jag lova. Har gått åt en hel del slitande och svordomar för att få bort dem. Har en panel av 4 kvar nu...
Ang. spånskivan så jag tror jag lyckats knäcka och bryta i varenda panel i min kamp att få ur dem ur bilen. Blir väl att fixa ihop så gott det går med gaffa och PL400.

Annars så ska jag troligtvis försöka ta mig till Micro imorrn. Surt att inte ha bil nu på vintern, så det blir att krångla med bussar.

Ska inhandla lite spraylack och lite vinyl spraylack till innertaket. Har kommit på ett annat utseende på ljuset i mätarhuset med så ska försöka komma på något sätt att bygga om det på.
Mycket text och lite bilder. Får bli ändring på detta!