8735
Sök

Toyota-märket/emblemet

6 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
Jag skulle vara intresserad av ett Toyota-märke, i samma stil som det Mercedes har, alltså ett "uppstående" men med toyotas emblem. Har sett ett sånt här i Finland, och undrar nu om det var tillverkat hemma eller om någon här vet var det går att köpa?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 november 2007
saame skrev:
Jag skulle vara intresserad av ett Toyota-märke, i samma stil som det Mercedes har, alltså ett "uppstående" men med toyotas emblem. Har sett ett sånt här i Finland, och undrar nu om det var tillverkat hemma eller om någon här vet var det går att köpa?

hmm... Skulle nog inte vara så svårt att tillvärka faktiskt... bara att skaffa ett mercha emblem o sen slita ut stjärnan.. o stycka dit toyotas logga smile hmm.. Kan fixa ett år dej om du vill wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
ursäkta min lite bristfälliga förklaring, men det jag såg hade inte ens dendär runda cirkeln irunt, skulle väl se lite dumt ut, då toyotas emblem redan är gjort av ovala ringar. Så det jag söker är egentligen bara själva märket som står på en typ pinne ..

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 november 2007
Men det går ju oxå att trolla fram vettu smile Inga konstigheter smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
Det låter ju bra, men sen skulle man ju också få det fastsatt på något vettigt sätt, så att inte huven rostar bort direkt sen om man har typ borrat fast det dit?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 november 2007
hmm.. ja du... man kan ju jöra nån kopia av hur de sitter på en mercedes... eller oxå kan man ta nått stark epoxylim så man slipper pajja huven...
men iallafall.. man kan ju ta stativet från ett merca emblem, o sen försöka svetsa på toyota märket... men jag har för mej att de görs i plast sad så då går ju itne dä häller...
men jag kan ta o funera lite på de.. smile eller om du har nått annat förslag smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 november 2007
Ta o skriv ett Pm istället.. smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
Jo tack för tipsen, men de där har jag redan funderat på, och nu är det knappast så som du tror, jag är en 15 årig kille och kanske därför lite trögtänkt då jag saknar erfarenhet, men bilintresserad är jag. Tycker bara det där skulle passa bra till pappas Camryn, och han är med på att lägga dit det och att byta grill/mask, bara jag berättar för honom hur han får tag på delarna ^^

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 november 2007
hehe... Trevligt.. Alltid kul med folk som vill hitta på egna iddeer smile Men märkerna går att köpa på typ mercedes och Toyota... Tror inte de är så dyra

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
Jo jag vet, och nej knappast kostar det så man blir ruinerad men nån skall sen svetsa också eller hur man nu kan göra det, därför skulle det vara enklare att köpa ett färdigt om det typ skulle gå att få på nån bil tuningparts -sida. Skulle även vara enklare kanske om nån här på garaget skulle ha en sån, men Camrynas utbud här är inte allt för stort och de nyare lyser med sin frånvaro helt och hållet.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 november 2007
hmm.. Okej... Men kolla runt lite.. kan ju finnas att beställa från typ japan eller usa.-.. smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
Jepp, jag tackar för ditt visade intresse. Hoppas nu iallafall på att nån annan här råkar veta nåt, behöver ju inte vara en Camry-ägare , eller ens någon som har en Toyota!

Sök