4750
Sök

Smakråd's tips: Ska man köpa Lambo dörrar till MBn ?

LillNaisarn
30 november 2007
Trådstartare
Som topic lyder: Så undrar jag vad folk tror om detta, skulle det kunna tänkas bli snyggt eller inte?

Är givetvis 90* öppning det jag funderar på och inget 40*.

Tacksam för åsikter, negativa så som possetiva  smile

Maskinförare
1 163 Inlägg
30 november 2007
Det är ju äckligt snyggt.. men du vet väl att man inte får ha det på besiktningen. ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

LillNaisarn
30 november 2007
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Det är ju äckligt snyggt.. men du vet väl att man inte får ha det på besiktningen. ?

Nja det beror på "billiga" rip-off är väll svårare att få igenom.
Däremot annat om man har LSD smile fler får gärna kommentera då jag är smått osäker då jag inte sett det på ngn w124:a

734 Inlägg
30 november 2007
personligen tycker jag nog att det inte skulle passa.

men du bygger ju inte bilen till mej utan dej själv.

LillNaisarn
30 november 2007
Trådstartare
master_- skrev:
personligen tycker jag nog att det inte skulle passa.

men du bygger ju inte bilen till mej utan dej själv.

Nej jag vet det smile är själv osäker därav frågar jag då jag fått tag i en som säljer ett par till bra pris. tack för din åsikt iaf,

Muttley
30 november 2007
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
_Spawned_ skrev:

Nja det beror på "billiga" rip-off är väll svårare att få igenom.
Däremot annat om man har LSD smile fler får gärna kommentera då jag är smått osäker då jag inte sett det på ngn w124:a

en som jag jobba med försökte få igenom LSD i besiktningen men fick ta och byta dem. så godkända i sverige är de säkerligen inte!

sen är de nog inte så snygg på din bil=)

LillNaisarn
30 november 2007
Trådstartare
tkd_rille skrev:
en som jag jobba med försökte få igenom LSD i besiktningen men fick ta och byta dem. så godkända i sverige är de säkerligen inte!

sen är de nog inte så snygg på din bil=)

Enligt LSD ska dom vara "godkännda" , fast man vet väll ändå aldrig säkert med SBP då det tycks variera "hur kinkiga" dom är från och till.

tack för din åsikt.

Sök