Kan någon ge konkret information att deras slutsteg är skit förhållande till priset. Syftar speciellt på det för 495kr 2x60wrms vid 4ohm. Eller "funkar" det ?
jag ha köpt det billigaste steget dom hadde hadde inte så stora förväntnigar men det funkade bra. så ha den inget störningsfilter =/ men det kankse den du fundera på
lillebrorsan har det största i gamla serien, och det spelar på jävligt bra. Det garanterar jag. han driver en mds 10" 400 wrms med det. Helt klart värt sina hundralappar
jag ha köpt det billigaste steget dom hadde hadde inte så stora förväntnigar men det funkade bra. så ha den inget störningsfilter =/ men det kankse den du fundera på
störningsfilter???
brukar det inte finnas störnings filter i slusteg ? eller ha jag fått det ifrån nått annat
Var intresserad av samma steg som dej, men de steget har ut gått ur sortimentet, så de blir lägga på en hundring eller ta bort 200kr! Anledningen var att de var ingen efter frågan på det slutsteget!
ginen står knappt på halva just nu. hu ? möjligt det är kablarna då hur få jag reda på att jag ha bytt rca kablen men det hjälpte inte. du kan ju pm mig så kan du ge mig lite tips om du vill ?
Lånar tråden lite. Är biltema slutsteg bra? Har funderat och funderat på om de är något och ha! Hoppas de går bra jag lånar tråden lite, annars är de bara säga till så fixar jag de!
Lånar tråden lite. Är biltema slutsteg bra? Har funderat och funderat på om de är något och ha! Hoppas de går bra jag lånar tråden lite, annars är de bara säga till så fixar jag de!
bra och bra dom duger ju men ska du driva bas eller va ska driva det me ?