ok låter ju lite tycker jag men. jag driver ju min bas me bryggat 80 watt slusteg och bryggat så är där en 120 watt och det räker till min 200 watt s bas
ok låter ju lite tycker jag men. jag driver ju min bas me bryggat 80 watt slusteg och bryggat så är där en 120 watt och det räker till min 200 watt s bas
Ah okej=). Men köper nog de där biltema steget, verkar ju bra iallfall:P
D e säkert minst lika bra som all annan budget skit som finns.. eller så är det lika bra som medelprisklassen.. D lär man väl märka.. Men man ska nog inte slarva me kylningen för ja utgår från att d sitter rätt så billiga komponenter i..
Var intresserad av samma steg som dej, men de steget har ut gått ur sortimentet, så de blir lägga på en hundring eller ta bort 200kr! Anledningen var att de var ingen efter frågan på det slutsteget!
okej pröva du man vet ju inte för man ha testat lycka till.
okej pröva du man vet ju inte för man ha testat lycka till.
Men inte allt för kul om de bara är skit, 600 spänn rakt ner i sjön!
mjo det är ju inte kul men. jag tycker du ska titta på www.netonnet.se jag ha sj ett mutant steg där ifrån det funka bra jag är nöjd med det i alla fall
rms watten på mutanat steget ? det är 80 watt brygga du den så få du ut 120 watt hadde jag för mig=) den driver min låda på 200 watt rms så den orka nog driva din me. men det finns ju andra steg me där på den sidan men det va det mest billigaste prisväda steget där som jag vet om du inte köper ett dyrare då men för mig så räker det och blir över
rms watten på mutanat steget ? det är 80 watt brygga du den så få du ut 120 watt hadde jag för mig=) den driver min låda på 200 watt rms så den orka nog driva din me. men det finns ju andra steg me där på den sidan men det va det mest billigaste prisväda steget där som jag vet om du inte köper ett dyrare då men för mig så räker det och blir över
tycker du utalar dig med alldeles för mycket säkerhet för att nyss inte haft nån koll alls..
Ditt steg bryggat klarar alltså 280w vid 4ohm och 320w vid 2ohm.
detta är vad jag tolkade av netonnets hemsida letade inte upp datablad.
biltemas prylar är skit skit skit...jag skulle inte ens köpa ett skohorn i den butiken......tänkt logiskt...du får vad du betalar för....
Jo i den butiken får man vad man betalar för, i många andra får man jävligt mycke mindre än man betalar för. jämför man två produkter av samma pris så sätterj ag mina pengar på att biltemas är bättre. bra? ne men man kna juh inte jämföra med en grejj som kostar 5ggr mer nån annanstans.