2634
Sök

Biltemas slutsteg..Ja,kanske eller nej nej nej

2 600 Inlägg
2 december 2007
hur stort är steget i rms ?

gör som jag kör gubba racer=)

956 Inlägg
2 december 2007
klimpan skrev:
hur stort är steget i rms ?

Ingen aning, men står i katalogen max effekt 500watt/ 2x110rms!smile

2 600 Inlägg
2 december 2007
ha du nått art nummer på den ?  borde nog gå att driva basen me.  men ha du kollat på mds om det finns nått som dom rekomondera till just din bas ?

956 Inlägg
2 december 2007
klimpan skrev:
ha du nått art nummer på den ?  borde nog gå att driva basen me.  men ha du kollat på mds om det finns nått som dom rekomondera till just din bas ?

Finns ett till min på 300watt max och 2x50 rms.

Art nr på biltema:24-788

cool

2 600 Inlägg
2 december 2007
ok låter ju lite tycker jag men. jag driver ju min bas me bryggat 80 watt slusteg och bryggat så är där en 120 watt och det räker till min 200 watt s bas smile

956 Inlägg
2 december 2007
klimpan skrev:
ok låter ju lite tycker jag men. jag driver ju min bas me bryggat 80 watt slusteg och bryggat så är där en 120 watt och det räker till min 200 watt s bas smile

Ah okej=). Men köper nog de där biltema steget, verkar ju bra iallfall:P

Miklen
2 december 2007
Trådstartare
D e säkert minst lika bra som all annan budget skit som finns.. eller så är det lika bra som medelprisklassen.. D lär man väl märka.. Men man ska nog inte slarva me kylningen för ja utgår från att d sitter rätt så billiga komponenter i.. smile

956 Inlägg
2 december 2007
Decibel skrev:
Det funkar alldeles utmärkt som komplement till att få lite mer tryck i lurarna än en cd ger.

Fungerar bra mycket bättre än nåt MDS dito för samma peng.

Jag har testat wink

Kolla här vad Decibel skrev, så vilket skit som helt ska de nog inte va!tongue

202 Inlägg
2 december 2007
Glader9991 skrev:
Var intresserad av samma steg som dej, men de steget har ut gått ur sortimentet, så de blir lägga på en hundring eller ta bort 200kr! Anledningen var att de var ingen efter frågan på det slutsteget!hmm

Och vad kan det bero på då ????

Miklen
3 december 2007
Trådstartare
Ja Nisse-h .. vad kan det bero på ?

Varningar. 36
1 200 Inlägg
3 december 2007
En polare lirar med sånt där biltema steg. Funkar fint fast det är ju inge racer-steg direkt. Men till 6x9'or osv duger det bra.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

956 Inlägg
3 december 2007
TFkarlsson skrev:
En polare lirar med sånt där biltema steg. Funkar fint fast det är ju inge racer-steg direkt. Men till 6x9'or osv duger det bra.

Hur många watt är hans då?wink

2 600 Inlägg
3 december 2007
Glader9991 skrev:
klimpan skrev:

okej pröva du smile  man vet ju inte för man ha testat smile lycka till.

956 Inlägg
3 december 2007
klimpan skrev:
Glader9991 skrev:
klimpan skrev:

okej pröva du smile  man vet ju inte för man ha testat smile lycka till.

Men inte allt för kul om de bara är skit, 600 spänn rakt ner i sjön!neutral

2 600 Inlägg
3 december 2007
mjo det är ju inte kul men. jag tycker du ska titta på www.netonnet.se  jag ha sj ett mutant steg där ifrån det funka bra jag är nöjd med  det i alla fall smile

Mutant NW280SP så heter mitt steg.
Senast redigerat av klimpan (3 december 2007)

956 Inlägg
3 december 2007
Vad är max watt/rms då?tongue

2 600 Inlägg
3 december 2007
rms watten på mutanat steget ? det är 80 watt brygga du den så få du ut 120 watt hadde jag för mig=) den driver min låda på 200 watt rms så den orka nog driva din me. men det finns ju andra steg me där på den sidan men det va det mest billigaste prisväda steget där som jag vet om du inte köper ett dyrare då tongue  men  för mig så räker det och blir över smile

905 Inlägg
3 december 2007
klimpan skrev:
rms watten på mutanat steget ? det är 80 watt brygga du den så få du ut 120 watt hadde jag för mig=) den driver min låda på 200 watt rms så den orka nog driva din me. men det finns ju andra steg me där på den sidan men det va det mest billigaste prisväda steget där som jag vet om du inte köper ett dyrare då tongue  men  för mig så räker det och blir över smile

tycker du utalar dig med alldeles för mycket säkerhet för att nyss inte haft nån koll alls..

Ditt steg bryggat klarar alltså 280w vid 4ohm och 320w vid 2ohm.

detta är vad jag tolkade av netonnets hemsida letade inte upp datablad.

945 Inlägg
3 december 2007
biltemas prylar är skit skit skit...jag skulle inte ens köpa ett skohorn i den butiken......tänkt logiskt...du får vad du betalar för....

blinka blått om du vill rejsa!

905 Inlägg
3 december 2007
TTTTT skrev:
biltemas prylar är skit skit skit...jag skulle inte ens köpa ett skohorn i den butiken......tänkt logiskt...du får vad du betalar för....

Jo i den butiken får man vad man betalar för, i många andra får man jävligt mycke mindre än man betalar för. jämför man två produkter av samma pris så sätterj ag mina pengar på att biltemas är bättre. bra? ne men man kna juh inte jämföra med en grejj som kostar 5ggr mer nån annanstans.

Sök