ja det lutar åt att det nästan får bli en vrålmaskering i garaget och sedan ut med vatten... har ju en fet dieselvärmare som piskar in bra med både luft och värme... ska nog lösa sig på nåt vis!
normalt sett anser jag att sosse-containrar är något det aldrig kan bli för många av på landets alla skrotar.... men den här är fanimej annorlunda! Kommer bli nå brutalt fet när den är klar! Keep upp the good work, man!
hihi, tackar, det värmer nåt enormt att höra nåt sånt kan jag lova
Äntligen vänder turen! Han som jag först ringde till och frågade om lackbox och sa nej tittade in i garaget (300meter från lackboxen) och undrade om jag fortfarande var intresserad av att hyra den... JAAAAA... nu ska jag bara lägga på slipgrund... (har nog sagt det i en vecka nu) och sedan har jag funderat på om det inte blir snyggast med vit i kupén? rejsigt och bra tror jag!
hursomhelst hittade jag en asfaltmatta till, förmodligen den sista på hela bilen! den åkte omgående
hihi, tackar, det värmer nåt enormt att höra nåt sånt kan jag lova
Äntligen vänder turen! Han som jag först ringde till och frågade om lackbox och sa nej tittade in i garaget (300meter från lackboxen) och undrade om jag fortfarande var intresserad av att hyra den... JAAAAA... nu ska jag bara lägga på slipgrund... (har nog sagt det i en vecka nu) och sedan har jag funderat på om det inte blir snyggast med vit i kupén? rejsigt och bra tror jag!
hursomhelst hittade jag en asfaltmatta till, förmodligen den sista på hela bilen! den åkte omgående
haha... i´m on the roll now hehe... KHracing, din blev kalas-snygg innuti! riktigt sugen på vit i klupén jag med nu... tror jag har bestämmt mig för vit nu iaf =P