när kommr den ut så man får se den ? eller kan man komma förbi garaget när du är där??
det är bara å komma förbi, fast nu under helgen är jag i lackboxen men nästa helg ska jag nog börja skruva ihop bilen! bara att slå en signla det... har samma nummer som förr, annars finns jag väl på eniro
Jag har även fått till min blogg-funktion på telefonen så ni som vill kan följa lackeringen live på min blogg! länk kommer senare!
Jag kommer troligtvis lägga ut bilder live på den här temporära bildadressen för er som vill följa lackeringen utan bilen, de två bilderna som redan är upplagda behöver ni inte bry er om... testade bara om det gick att blogga från mobilen
Här kan ni följa lackningen under dagen/eftermiddan/kvällen och resten av helgen också kanske
Jag kommer troligtvis lägga ut bilder live på den här temporära bildadressen för er som vill följa lackeringen utan bilen, de två bilderna som redan är upplagda behöver ni inte bry er om... testade bara om det gick att blogga från mobilen
Här kan ni följa lackningen under dagen/eftermiddan/kvällen och resten av helgen också kanske
Så, nu har jag kommit hem iaf... sliten som jag vet inte vad... blev tre omgångar med klarlack men tyvärr kom det nåt dammkorn med på huven (lackboxen har inte blivit använd på nästan ett år) nu får det härda över natten så kör vi på bilen imorgon bitti kl 10:00 sharp! kommer att blogga då med!
Nu kära vänner är bilen lackad! blev blandat resultat, någon rinning på frontspoilern samt på en bakskärmen ungefär vid antennhålen men det är bara i klarlacken så de ska gå att polera bort, desvärre blev framspoilern lite fraktskadad på väg hem från lackboxen (300meter offroadväg typ) men det är i underkant så det kommer förhoppningsvis inte att synas så jätteväl!
slänger ut samma bilder som jag la upp i bloggen fast i lite bättre kvalitet iaf =/
Bilen fullastad med lösa delar:
Uppradat för lack:
Börjar lägga grund:
Grund färdiglagd:
åsså på med basen:
och klarlacken:
Börjar bli riktigt blankt å fint nu:
Huven:
Huven efter härdning under natten lassad på kärran för transport till garaget:
Bilen inrullad och så börjar vi med samma mönster som igår, grund, bas, klarlack: