så, nu är svetsningen färdig, bara slipning som återstår, dock behöver inte finnishen vara 100%ig så det skall på nya breddade bakskärmar som kommer att täcka hela bakdörren också, så nu går jag och funderar på om jag skall punkta ihop dörren och lätta den ytterligare :???:
fick inte gjort mer i garaget för jag fick så jävla ont i huvet... har börjat med en ny kreatinkur nämligen... väger iaf 110 kg nu gått upp 19kg sen i augusti :badgrin:
Hehe "kreatinkur" haha va fan, du menar inte "bola" kur kreatin kan man ju köra konstant på.
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
haha... nej fan inge bola här du, 4500kcal om dagen sen i somras *äta äta äta* anledningen till att man inta ska köra kreatin hela tiden är att kroppens egna kreatintillverkning kan upphöra då, kör tre veckor, uppehåll tre veckor, sen på igen! ger bäst effekt för mig iaf!
har varit i garaget idag med men glömde min mobil hemma så det har tyvärr inte blivit några bilder slipade iaf till svetsfogarna och gjorde färdigt buren så den är bara att lacka i vilken kulör det nu blir =/ lurar på att lacka den vit faktiskt!
Tycker det vore dummt att göra det, Om det skulle finnas till salu är det bättre att de används för renovering av ngn annan 780 då det inte finns så många utav dem,
Så här ser dörrarna ut i vilket fall.
Men jag skulle tro att vinklarna kan skilja lite så det skulle nog inte passa riktigt endå.
är nämligen på jakt efter breeeda 18" fälgar för show och billiga 17" för drifting... antar att det kommer bli en dyr vår haha.... har inte köpt stol och bälte än heller