miljoner och åter miljoner.. rakt ner i diket!

VivaLaFritz
3 december 2007 · 342 Inlägg

Ja, se filmen själva så kommer ni säkert känna som jag gjorde när jag såg den! 

http://www.youtube.com/watch?v=UzM4_WUG … re=related

Once you go Skyline, you´ll never go back!
ToXtreme
3 december 2007 · 3 627 Inlägg

Asså vafan.. vissa utav de där krockarna fattar man ju inte hur i helvete de lyckats med :S

Synd att de är så många som inte borde köra bil som köper dessa..

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
zander
3 december 2007 · 371 Inlägg

en bil hamnade lite fel tongue 350z smile

Life is a bitch, then u die
Android
3 december 2007 · 892 Inlägg

Stackars Veyron! sad

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
decib3L Körv
3 december 2007 · 3 535 Inlägg

äsch.. Hade dom inte haft råd hade de inte kört sådär. Inget å gråta över.

Truckdriving Man
Kakalupia SpaceCowboy
3 december 2007 · 86 Inlägg

corvetten  vid 30sek ingen kan ju har överlevt det :S ?

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."
billy IT-Tekniker
3 december 2007 · 376 Inlägg

Mm, synd att de inte kan hantera bilen i de hastigheter de kör..

Volvo V70 "Greyline" (1999)
bmx
3 december 2007 · 7 100 Inlägg

Kakalupia skrev:
corvetten  vid 30sek ingen kan ju har överlevt det :S ?

de tror inte ja heller yikes

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Rushman Evolution Garage
3 december 2007 · 1 299 Inlägg

hade jag vart där, hade jag snabbt börjat plocka div. delar big_smilebig_smilebig_smile

Sky´s the limit...
_Wallis_
3 december 2007 · 4 506 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=9OrXDiKe … re=related Där har ni film på en Veiron krach!

Och här är Film på kracher med Porschar/Enzo/Koenigsegg/Corvette/Lambo inga bilder bara film!

http://www.youtube.com/watch?v=h847v5-8 … re=related

Kan du andas kan du dö.
R_L_B
3 december 2007 · 15 Inlägg

det ser inte ut som att de har kört lagligt direkt... så de får väll skylla sig själva om de krockar. det tråkiga är att det blir massa person skador och andra runt om kring som lever farligt med dessa personer som borde låta bilarna stå hemma eller ute på bana så de bara kan skada sig själva och varandra! Lider med lastbilschaffisen!

4x4 är livet i bil allt annat är feldrivet :)
twin_cam Smålänning
3 december 2007 · 7 877 Inlägg

Stollar. Bilarna är det ju skitsamma med, förutom DMC:n... den finsn det ju inte så många av...

En del har pengar... En annan hade ju gråtit om man kört sönde den man har...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
3 december 2007 · 6 170 Inlägg

Kakalupia skrev:
corvetten  vid 30sek ingen kan ju har överlevt det :S ?

Tänkte precis skriva det tongue

Och nej, e nog väldigt liten risk att någon råkade överleva den där kraschen eftersom den där kanten på släpet skalat bort allting precis i huvudhöjd på bilen hmm

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
3 december 2007 · 6 170 Inlägg

twin_cam skrev:
Stollar. Bilarna är det ju skitsamma med, förutom DMC:n... den finsn det ju inte så många av...

En del har pengar... En annan hade ju gråtit om man kört sönde den man har...

Håller med ang. DeLorean-bilen, finns inte direkt ett överflöd av dom underbara skapelserna kvar längre, man kvaddar fanimej inte en DeLorean bara sådär!!

Och sen tycker jag faktiskt det e lite synd med spykern med, visst dom tillverkas ju ännu men spyker är inte direkt en stor tillverkare som ferrari, porsche eller lambo. Spyker tillverkar inte många bilar om året direkt.


PS. jag har en film om DeLoreans historia från början till slut, jäkligt bra nostalgia eller vad det heter smile   Car Crash: The DeLorean story heter den om ni vill leta.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Sushikocken Sleeper
3 december 2007 · 3 084 Inlägg

små potatis för  dem som äger dem oftast

Ja nästa "jag är avis snyft snyft tråd"

Senast redigerat av Sushikocken (3 december 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
beemern .......
3 december 2007 · 2 655 Inlägg

förstår inte de där här har vi vanliga "svensson" som tok trimmar bilar upp mot 1000hk och kör me men inte far dom och kvaddar var å varrannan dag, vilka som helst borde inte få köpa sånna där bilar, borde ha en registrerad bakgrund om tidigare fordon och sånt tongue. så säljaren vet att dom kan hantera fordonet tongue...

SaabLejon ÖSM #1 -08
3 december 2007 · 484 Inlägg

Vart köper man en Ferrari modell 599 GTB Fire hmm

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Sushikocken Sleeper
3 december 2007 · 3 084 Inlägg

beemern skrev:
förstår inte de där här har vi vanliga "svensson" som tok trimmar bilar upp mot 1000hk och kör me men inte far dom och kvaddar var å varrannan dag, vilka som helst borde inte få köpa sånna där bilar, borde ha en registrerad bakgrund om tidigare fordon och sånt tongue. så säljaren vet att dom kan hantera fordonet tongue...

skillnaden på vanliga svensson är att de pungar ut allt de har till sina 1000 pollar, och skulle man krocka skulle man gråta hela "Nilen" när man inte får ut en försäkringspeng och inte har råd tid och motivation till att bygga en ny..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
3 december 2007 · 6 170 Inlägg

beemern skrev:
förstår inte de där här har vi vanliga "svensson" som tok trimmar bilar upp mot 1000hk och kör me men inte far dom och kvaddar var å varrannan dag, vilka som helst borde inte få köpa sånna där bilar, borde ha en registrerad bakgrund om tidigare fordon och sånt tongue. så säljaren vet att dom kan hantera fordonet tongue...

Se på norrmannen som köpte en koenigsegg, till varje bil koenigsegg säljer rekommenderar dom köparen att gå igenom deras kurs där man lär sig hantera bilen med hjälp av koenigseggs egna testförare loris bichocci (eller nått tongue) och tror ni dumfan tog den där kursen ?? neppeligen.

Tror ni idioten tappade kontrollen över bilen ??  jepp.

Tror ni han skyllde på koenigsegg ?? jajjemän.

Den sista norrmannen är inte född hittils....

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
beemern .......
3 december 2007 · 2 655 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

beemern skrev:
förstår inte de där här har vi vanliga "svensson" som tok trimmar bilar upp mot 1000hk och kör me men inte far dom och kvaddar var å varrannan dag, vilka som helst borde inte få köpa sånna där bilar, borde ha en registrerad bakgrund om tidigare fordon och sånt tongue. så säljaren vet att dom kan hantera fordonet tongue...

Se på norrmannen som köpte en koenigsegg, till varje bil koenigsegg säljer rekommenderar dom köparen att gå igenom deras kurs där man lär sig hantera bilen med hjälp av koenigseggs egna testförare loris bichocci (eller nått tongue) och tror ni dumfan tog den där kursen ?? neppeligen.

Tror ni idioten tappade kontrollen över bilen ??  jepp.

Tror ni han skyllde på koenigsegg ?? jajjemän.

Den sista norrmannen är inte född hittils....

haha passa dej så ja inte kommer å rycker örerna av dej tongue. är nämligen norsk ja me big_smile. men han skulle väl desutom ta kursen bara de att han hann inte innan han körde av?. iallfall så höll ju den bilen, han körde ju bara av lite lätt på gruset brevid banan...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang