Hi HO. Jag har en sån där sladd som går från baksidan av sterion som man kan koppla in MP3:n i.. men jag har aldrig fått det att funka.. Nån mer som har sånt här och vet hur det ska fungera och vad problemet i min bil kan vara?
Hi HO. Jag har en sån där sladd som går från baksidan av sterion som man kan koppla in MP3:n i.. men jag har aldrig fått det att funka.. Nån mer som har sånt här och vet hur det ska fungera och vad problemet i min bil kan vara?
köp sonys giga panel istället.....då har du en gig minne i fronten till stereon...bara att tanka in låtar från din dator...inga mer cd skivor....men om du envisas med cd plattor så läser den spelaren mp3 format åxå!
tryck på knappen det står aux på så ska det nog funka.. men äre så du har ingång på huvudenheten då?
jaså haha hmm det är en Alpine CD/radio MP3 3xlågnivå och en Aux adapter alpine. Hmm minns inte exakt vad enheten heter men ja hitta iaf ett kvitto där detta stod