4081
Sök

Halt väglag

1 722 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
mad yikes  Grrr ... gillar inte när deet är HALT  big_smile big_smile
huja så jag oroar mig
Senast redigerat av Kanelbullen (5 december 2007)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Smålänning
7 887 Inlägg
5 december 2007
Jag älllskar när det är halt smile big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Maskinförare
1 163 Inlägg
5 december 2007
Nä, fram med asfaltin wink så man har nå fäste, ända fördelen med halt, är ställ smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Sleeper
3 084 Inlägg
5 december 2007
har ju vart å sladdat hela dagen skridskobana överallt här big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Makaronborrare
993 Inlägg
5 december 2007
Är ju hur kul som helst med halka smile Fick i allafall ut och sladda på lite frosthalka med 740in i går men i dag är det 9+ grader och regn så glädjen blev kort tongue Så är det att bo så långt söderut

BMW-328I
5 december 2007
skitkul o leka ju! cool

7 100 Inlägg
5 december 2007
skojj när det är halt jue tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

IT-Tekniker
376 Inlägg
5 december 2007
Verkligen kul när det är halkigt ute smile

Whitetrash
589 Inlägg
5 december 2007
Bra att det är lite halt, då har man en bra anledning att ligga i vänsterfilen på faluvägen.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Maskin stundent!
218 Inlägg
5 december 2007
Trots min lilla avåkning så är halt väglag (när man vet om det och har vettiga däck m.m.) bland det roligaste som finns big_smile. Lyckades för övrigt få ställ me c5:an i fredags tongue "lite" halt den kvällen roll

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Muttley
5 december 2007
är glad så länge de är varmt så länge som möjligt faktiskt! jobbar långt hemifrån och då är de inte välkommet med någon halka.

Sök