Hur vet man vilken som är lågnivåkabeln? Det var en kompis till mig som hjälpte mig med att sätta in ljudet men får inte tag i honom nu så ja frågar här ist..
Det står såhär på stegena iaf..
Bridged Input Pass-thru REM GND B+ Left Right right * * * * * + - + - Left * *
Ska försöka få bort tjutet så ska kolla om Lågnivån e dragen på samma sida som strömkabeln.. Har kollat Jorden o de verkar okej..
Från de lilla steget går de en ganska tunn svart kabel och från de stora går de en blå lite tjockare kabel från input.. båda kablarna går på samma sida som den kabeln som går från batteriet bak till kondensatorn i bagaget.. Problemet ligger nog där alltså? Bara riva upp o dra på andra sidan?
jaa, eller kablarna går ju in på var sin sida i bilen under/bakom ryggstödet i baksätet om man säger så.. men ja har lossat det nu iaf.. så nu e de bara backa kablarna o dra på andra sidan tar nog ngr timmar för mig haha har världens minsta garage också så man får knappt plats. Hoppas det är rätt kablar ja flyttar på nu bara
Joo jag har en fråga till.. jag har dragit tillbaka lågnivåkablarna till stereon så att säga och ska börja lägga den på andra sidan i bilen.. men där går det ju strömkabel som går från högtalaren i dörren till steget i bak. Den är ju inte lika stor o grov som den som går på andra sidan som går från batteriet till bagaget men kommer det att tjuta ändå??