3838
Sök

Är det så att smaken är som baken??

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
Hur kan det komma sig att folk rösrar 50/50 på 1:or och 5:or på min volvo "EVO"?
Är det så stor skilnad på smak eller svider den för mycket i vissas ögon roll

Skiter igentligen i röster men det tåls ju att fundera på...

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 december 2007
Jao, många blir ju kanske inte så jätte imponerad av en 245a.
Kanske inte är värd en 1a, men jag skulle nog inte ge dej fullt betyg ^^
Senast redigerat av Waho (9 december 2007)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

510 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
Klart den inte är vär fullt betyg, men det vore väll vättigare om folk röstade på tvåor och treor eller?

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 december 2007
Ja, det säger ja inte emot smile

Gav dej en röst nu tongue
Senast redigerat av Waho (9 december 2007)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Teddan
2 495 Inlägg
9 december 2007
jag har inte röstat på din bil, tycker den kan vara värd en 2a absolut ingen 5a men lika lite skulle jag rösta en etta då du ändå har lagt ner en del tid på din bil

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

7 120 Inlägg
9 december 2007
Nu är jag ärlig. Den ser inte bra ut, värd max 2.

2 123 Inlägg
9 december 2007
Jag tycker den är värd mindre än en 1:a men jag ger dig ingen röst för du kanske blir ledsen då.
Rent ut sagt skitful och vad har du för smak egentligen ?
En sak vore om du byggt den för att jävlas med alla volvo raggare och bevisa att volvo inte är en raggarbil.
Men du verkar taget bygget seriöst så, men jag ger dig ingen röst men nu vet du vad jag tycker iaf.
Sen att du har lagt ner tid och pengar spelar ingen roll för mig, det är slutresultatet som är viktigt.

Sleeper
3 084 Inlägg
9 december 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Jag tycker den är värd mindre än en 1:a men jag ger dig ingen röst för du kanske blir ledsen då.
Rent ut sagt skitful och vad har du för smak egentligen ?
En sak vore om du byggt den för att jävlas med alla volvo raggare och bevisa att volvo inte är en raggarbil.
Men du verkar taget bygget seriöst så, men jag ger dig ingen röst men nu vet du vad jag tycker iaf.
Sen att du har lagt ner tid och pengar spelar ingen roll för mig, det är slutresultatet som är viktigt.

Håller faktiskt med där. Sen vad har du målat den med husfärg? ska jag vara ärlig så tycker jag en orginal med rost är snyggare imo. Fast inredningen var väl helt ok..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

hater
656 Inlägg
9 december 2007
Fin Lancia du har, göra nått kul med den?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
9 december 2007
Betyg går mellan 1 och 5, om du tittar på min bil och jämför, vad skulle du ge DIG för betyg för DIN volvo. jag röstar inte 1a eller 2a på grund va att folk blir ledsna och som man säger,"man lider inte av det man inte vet".
Man ska inte ljuga när man sätter betyg.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Alecci's fästmö
708 Inlägg
9 december 2007
nja alla har olika smak den e absolut inte i min smak..för mycket olika färger osv..sorry

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
9 december 2007
de har me och göra allt folk e som dom e bara för de e gammal bil och svensk så får dom ofast dåligt här har ja märkt jag gav dig iaf en 5a för den såg så mkt vettigare ut en den 240in jag hade 1 gång i tiden=D

ha en bra dag

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 december 2007
När man håller musen över stjärnan så kommer det ju upp ett ord, det ordet jag tycker passar på bilen röstar jag. Och den var verkligen inte värd nå högt betyg enligt mig, men därför låter jag bli att rösta.
Mvh Marcus smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

DFFL
9 020 Inlägg
9 december 2007
Sjukt ful ju.
Verkligen ingen skönhet :S

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
9 december 2007
ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig roll

510 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
Jag har fixat bilen bara för att jävlas med folk och att den är skitful håller jag med om, men det var inte de som var grejjen....

Och för övrigt har jag lagt ner en jävla massa tid på den men inte specielt mycket pengar.

2 182 Inlägg
9 december 2007
Betyget på min vita 240 pendlar också mellan 1 å 5 medans den gröne har fått 2 femmor hittils tongue

EDIT: NU uppe i tre femmor big_smile
Senast redigerat av Niklas1987 (9 december 2007)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Drop Shop
926 Inlägg
9 december 2007
dom förv'ntar väl sig femmor tillbaka som ett tack. man kan ju numera räkna ut vem som röstat vad såvida dom besöker via 'profilen'

DFFL
9 020 Inlägg
9 december 2007
Ubbe83 skrev:
Jag har fixat bilen bara för att jävlas med folk och att den är skitful håller jag med om, men det var inte de som var grejjen....

Och för övrigt har jag lagt ner en jävla massa tid på den men inte specielt mycket pengar.

Vaddå då?
Tror du att folk skulle ge den högt betyg för att du lagt ner massor med tid?

Det är ju resultatet som räknas, inte resan dit.

Och ifall du själv tycker att den är ful så förstår jag inte varför du bölar?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

284 Inlägg
9 december 2007
FireTraXX skrev:
Ubbe83 skrev:

Vaddå då?
Tror du att folk skulle ge den högt betyg för att du lagt ner massor med tid?

Det är ju resultatet som räknas, inte resan dit.

Och ifall du själv tycker att den är ful så förstår jag inte varför du bölar?

han skrev väl fan inte att han ville ha höga betyg? ^^

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Sök