Snyggt! Gillar vinjetteringen och färgerna, dem smälter in bra i bilden utan att bli överexponerat och jävligt. Tråkigt på komprimeringen bara, ladda upp så man kan se i högre upplösning FluGan!
tror tyvärr inte att jag har den kvar i större upplösning.. men om du har firefox så kan du ju alltid testa att högerklicka på bilden och ta visa som så blir den lite bättre
hittade en annan bild dock
Senast redigerat av FluGan (18 december 2007)
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Alla bilder utom mustangen är gjorda i camera raw, dvs fake hdr. Mustangen e en riktig hdr fast ändå fusk:P exponerade orginal filen olika i camera raw o sparade sen kopior. va tycks?
edit: om nån vill att sin bil ska tas bort säg till:P lr om ni vill ha orginalbilden.
Iom att tråden heter "Lägg upp era snygga HDR bilder på Bilar här" så tycker jag det känns som att man ska lägga upp HDR bilder här. Dock så håller jag fortfarande fast vid att ingen faktiskt har laddat upp en HDR-bild ännu då alla bilder som läggs upp är 8-bit.
16 bitars bild går väll lägga upp men blir i Tiff då ju.... Eller har jag fel ..?
Klart man kan lägga upp det, men ingen webläsare kommer vilja visa den och alla här lär inte ha bildvisare för det heller. Men sen är det ju 32-bit som är roligast, samt att dom ändå kommer se ut som en vanlig bild vilket gör att folk inte kommer tycka den är ett dugg rolig, även fast det är mer hdr än nån av bilderna som finns här.
Jag kan göra lite roliga HDR bilder med polarens Hasselbladare sen om du vill. hur många exponeringar ska jag göra?/står du för webplatsen?