2475
Sök

Mr. funs old mini////// Project "Revolution" A new breed......

KHRacing
21 mars 2008
WoooW . :-)

Lageransvarig/Montör
378 Inlägg
21 mars 2008
Såg bilen på plats idag, Riktigt grymt bygge, Kolfiber är kärlek, Vill tacka byggherren i egen hög person för provsittningen och den fina demonstrationen av ljudet, Tack för en trevlig liten pratstund : ) Vill bara påpeka för alla som inte redan visste att Paul är en helt klockren bilbyggare med rätt tankar, Här skall inte gömmas bakom massa staket, Utan här skall alla kunna se vad som skapats och få en chans att känna på kvaliten, Å det vill jag lova, Att denna bil har verkligen gett kvaliten ett ansikte ! Synd att det inte fanns plats som paul sa, Då hade han nämligen bjudit på en åktur också ! Tack för ett snyggt bygge och för visningen Paul ! Lycka till i framtiden !

___
\__
___o__|

Pirat
426 Inlägg
21 mars 2008
Fy vilken WOW effekt det blev när man fick se den big_smile Mycket jäkla bra jobbat!

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
22 mars 2008
Karlss0n skrev:
Såg bilen på plats idag, Riktigt grymt bygge, Kolfiber är kärlek, Vill tacka byggherren i egen hög person för provsittningen och den fina demonstrationen av ljudet, Tack för en trevlig liten pratstund : ) Vill bara påpeka för alla som inte redan visste att Paul är en helt klockren bilbyggare med rätt tankar, Här skall inte gömmas bakom massa staket, Utan här skall alla kunna se vad som skapats och få en chans att känna på kvaliten, Å det vill jag lova, Att denna bil har verkligen gett kvaliten ett ansikte ! Synd att det inte fanns plats som paul sa, Då hade han nämligen bjudit på en åktur också ! Tack för ett snyggt bygge och för visningen Paul ! Lycka till i framtiden !

håller med till 100% om Paul(men man ska inte glömma resten av teamet!)

om ni åker till elmia imorgon eller på måndag va inte rädda för att gå fram å prata med Paul.. han pratar och visar gärna sina ideer och resultar smile
känns extra kul att fått va med och se bilen hela vägen.. träffade paul första gången när han precis hade satt igång ocg idag var jag på Elmia och vilket jävla jobb han lagt ner! och om ni inte vart där än och ska dit glöm inte kolla alla detaljer på bilen t ex all kolfiber, att fälgarna är rutiga på INSIDAN!!!!
kommer slänga upp massa trevliga bilder på Paul och hans bil snarast! smile
hoppas ni nån gång kommer få höra hur motorn låter med! för den va sjuuuuk! vilket ljud! big_smile

ha d gött

mvh Philip

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

1 892 Inlägg
23 mars 2008
Tack så jättemycket för visningen av den UNDERBARA minin,  vilket bygge! vilket resultat!!
Underbar!  Mvh/ Englund

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/289812_7wcusa.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/289814_o5oevw.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/289815_3gm0ut.jpg

Os Difuntos
1 822 Inlägg
23 mars 2008
Ni får också ha i tankarna att detta är hans första bygge... big_smile

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
23 mars 2008
Får också tacka för titten wink

Grymt kul med byggare som du som gärna kommer fram och pratar och bjuder in folk att provsitta bilen även om det är nylackat glasfiber överallt wink
Dettutom ovanligt att se en så extrem bil som ändå har nån form av stil.. big_smile

Körv
3 535 Inlägg
23 mars 2008
hm.. man ser ju att ni lagt ner ett jävla arbete iaf tongue

Truckdriving Man

1 060 Inlägg
23 mars 2008
Jag vill också passa på att tacka för en trevlig pratstund och provsittning!!
Fler utställare borde ta efter dig och prata mer med tittarna hoppas du vinner peoples choice!!

Mvh // Patrik

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

MadLamb Racing
372 Inlägg
23 mars 2008
Håller med föregående inlägg... skönt ljud i bilen och hela bilen var det bästa på hela mässan..cool

"De är polerat!"

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
23 mars 2008
Jag vet ej men paul är men jag och mina kompisar pratade med en kille som stod där och berättade mer än gärna om allting.. men att det va paul det tror jag ej för denna kille va väldigt duktig på svenska i tal..  men kan även ha fel, men det va ett underbart bygge helt klart

138 Inlägg
23 mars 2008
undrar vad mrfun tycker om bilen nu,,

ser 100ggr bättre ut nu,, superfin
Senast redigerat av turboroger (23 mars 2008)

terazzi
23 mars 2008
Va ett tag sen man kommenterade, men läst tråden har man gjort och nu se bilderna.. håller med er andra: WOW då man inte fick se bilen då elmia sket sig, men på bilderna så är det ju denna man fastnar för direkt big_smile så klockren och välbyggd!!

417 Inlägg
24 mars 2008
Nice Work!

Bra finish å fin helhet! tummen upp för finaste euro-custombilen på elmia!
Hade röstat på er bil om det inte vore för att numret inte fanns med i mässbroschyren sad
När det väl var dags att rösta hade man glömt numret. Sorry.
Anyways. Paul, din bil är värd Peoples Choise!

mvh/Jocke

2 655 Inlägg
24 mars 2008
Riktigt bra slutresultat. Självklart så lades min röst på din bil, ingen annan utställare var ens i närheten av en så skön stämning.. Trevliga killar som kan bygga bilar helt enkelt.. smile

Hoppas ni vinner Peoples choice.

rakäre
1 275 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
I would just like to thank EVERYONE here at GARAGET for a great chance to show my pictures and ideas and share them with you.

Sometimes you guys was the most important feature of the whole build , when i was down and tyred i came online and read what everyone had writen,  it gave me the motivation to go on.......THANX

Evolution Garage........... 10 points ............. you will be re-paid !

RESULT

3 prize STREET RACE CAR

Thanx again everyone............ Paul

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

1 892 Inlägg
25 mars 2008
PaintWorX skrev:
I would just like to thank EVERYONE here at GARAGET for a great chance to show my pictures and ideas and share them with you.

Sometimes you guys was the most important feature of the whole build , when i was down and tyred i came online and read what everyone had writen,  it gave me the motivation to go on.......THANX

RESULT

3 prize STREET RACE CAR

We can Only thank ypu Paul,  your work is so perfect and you didn¨t had much time for this either,
It's just soo perfect!!
in my world you were the PEOPLE's CHOISE!
/ Englund

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 mars 2008
PaintWorX skrev:

RESULT

3 prize STREET RACE CAR

Inget att tacka för Paul vi förväntar oss inget tillbaka, du hade ju faktiskt den fianaste och bäst byggda bil i hela hallen.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

285 Inlägg
25 mars 2008
Sagt det innan men säger det igen .. den kärran är GRYM..  och då ska man inte glömma motorn,
Så den korta tid att bättra på det kaosbygge som mr Fun gjort innan, så rätt att inte sätta massa staket runt.

en satans jävla Volvo.

Sök