Jag tycker som så att både David, Mr Fun och Lukas, Kooz förtjänar all respekt de kan få. De har fått upp mångas ögon för bilar, speciellt extremt stylade sådana. Minns ju själv hur imponerad man var av deras byggen till en början.
Vi får även tänka på att de bygger bilarna till sig själv, med hjälp av en massa sponsorer och så vidare. De har inte byggt bilarna till oss, det är inte vi som skall använda dem. Därför ser jag inte varför vi skall klanka ner på dem och kalla sakerna fuskbyggen. Deras byggstilar har legat helt rätt i tiden, därför har de nått sådan framgång.
Jag kan nu faktiskt erkänna och stå för att även jag tycker att vissa av deras byggen har vissa brister. Vissa saker som jag aldrig skulle nöja mig med.. Men ännu en gång de är ju de själva som bestämmer hur mycket tid och pengar de vill lägga ner på sina projekt inte vi.
Jag förstår bara inte varför vi skall vara så arga på dessa bilbyggare, vad har de gjort oss liksom, skadat oss?
Fan, finns hur mycket som helst att säga om detta egentligen. Känns som om vi borde lägga ner smutskastningen här när de inte själva kan vara med och försvara sig, eller hur?
Jaja, btw paintworx! Keep up the good work! I love cars with a lot carbon!