_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

bmx
14 december 2007 · 7 100 Inlägg

_Glenne_ skrev:
hehe joo dohc:en brukar låta skapligt mkt endå utan bakre dämparen eller om man byter ut den... men sexorna tycker inte jag låter så mkt mer om man byter ut sista dämparen smile

jag har ingen sista burk på min och så mkt tycker inte ja att den låter tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 december 2007 · 5 753 Inlägg

bmx skrev:

_Glenne_ skrev:
hehe joo dohc:en brukar låta skapligt mkt endå utan bakre dämparen eller om man byter ut den... men sexorna tycker inte jag låter så mkt mer om man byter ut sista dämparen smile

jag har ingen sista burk på min och så mkt tycker inte ja att den låter tongue

näe precis, det gör knappt till eller från på sexorna smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
VolvoDanne_
14 december 2007 · 324 Inlägg

Börjar lika något! smile

Eh? Jaha! Okej!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 december 2007 · 5 753 Inlägg

tackar tackar smile



lite fränt endå att det ser ut som en ugndomsbil trots att den i stort sätt är orginal tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Galad8
14 december 2007 · 1 997 Inlägg

_Glenne_ skrev:

bmx skrev:

_Glenne_ skrev:
hehe joo dohc:en brukar låta skapligt mkt endå utan bakre dämparen eller om man byter ut den... men sexorna tycker inte jag låter så mkt mer om man byter ut sista dämparen smile

jag har ingen sista burk på min och så mkt tycker inte ja att den låter tongue

näe precis, det gör knappt till eller från på sexorna smile

Utan slutburk låter iallafall V6an mer. De lovar jag. Haha. big_smile

Fin sierra förresten, trevlig färg. smile
blev snyggt me dämparen också! big_smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 december 2007 · 5 753 Inlägg

Galad8 skrev:

_Glenne_ skrev:

bmx skrev:

jag har ingen sista burk på min och så mkt tycker inte ja att den låter tongue

näe precis, det gör knappt till eller från på sexorna smile

Utan slutburk låter iallafall V6an mer. De lovar jag. Haha. big_smile

Fin sierra förresten, trevlig färg. smile
blev snyggt me dämparen också! big_smile

tackar tackar.... joo givetvis låter dom mer utan slutdämparen men det är inte farligt mkt, nu med jappsen låter den nästa som orginal fast med ett mullrigare ljud smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 december 2007 · 5 753 Inlägg

skulle behöva lite hjälp här nu.. förmodligen så borde man få in lite slantar snart så då funderar jag på att beställa en board till framrutan, den ska vara svart med röd text, men jag har total idé torka på vad det ska stå på boarden, nån som kan hjälpa mig att komma med nått förslag??


idérna jag har är:

* Ford Sierra
* Sierra Racing
* Brehäng Racing
* Ford Racing

jag vet inte jag, är mina idéer tråkiga eller?? kom gärna med andra förslag smile

tack på förhand smile

Senast redigerat av _Glenne_ (18 december 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kart
18 december 2007 · 7 Inlägg

Falukorv? tongue
nä, jag har ingen idée tongue
najs projekt annars, tummen upp

Senast redigerat av Kart (18 december 2007)

Galad8
18 december 2007 · 1 997 Inlägg

_Glenne_ skrev:
skulle behöva lite hjälp här nu.. förmodligen så borde man få in lite slantar snart så då funderar jag på att beställa en board till framrutan, den ska vara svart med röd text, men jag har total idé torka på vad det ska stå på boarden, nån som kan hjälpa mig att komma med nått förslag??


idérna jag har är:

* Ford Sierra
* Sierra Racing
* Brehäng Racing
* Ford Racing

jag vet inte jag, är mina idéer tråkiga eller?? kom gärna med andra förslag smile

tack på förhand smile

_Glenne_ Racing! big_smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 december 2007 · 5 753 Inlägg

haha falukorv lät inte så seriöst, fast den är ju iofs röd lol


och _Glenne_ racing är väll inte så snyggt kanske att ha som framrute board smile  men funderar därimot om man ska sätta en liten "Garaget.org/_Glenne_" dekal nånstans på bilen smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Galad8
18 december 2007 · 1 997 Inlägg

_Glenne_ skrev:
haha falukorv lät inte så seriöst, fast den är ju iofs röd lol


och _Glenne_ racing är väll inte så snyggt kanske att ha som framrute board smile  men funderar därimot om man ska sätta en liten "Garaget.org/_Glenne_" dekal nånstans på bilen smile

Hahaha!
Får upp en bild i skallen. "Jag är ute och kör med min ny renoverade, lackade bil osv osv...
Sen möter jag en röd sierra där det står FALUKORV" med stor text på framrutan, Skulle skratta ihjäl mig och köra i diket tror jag, helt ärligt alltså!  lol

Och ja, det skulle va trevligt med garaget dekaler ja! big_smile

Senast redigerat av Galad8 (18 december 2007)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 december 2007 · 5 753 Inlägg

hahaha joo jaa jag förstår väll det lol... skulle nog inte kunna hålla mig för skratt jag heller om jag mötte en röd bil där det står falukorv i framrutan tongue


hehe mjoo smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
bmx
19 december 2007 · 7 100 Inlägg

skriv "ät mej" på boarden tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 december 2007 · 5 753 Inlägg

hehe jo visst tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
21 december 2007 · 5 753 Inlägg

nu när pengar rullar in nästa gång så ska jag nog köpa mig en egen digitalkamera och nått mindre till bilen istället, typ som stänkskydd, board/dekaler, 2st X-ljus eller nå sånna små saker... för en kamera är ju ett måste först och främst för att kunna uppdatera tråden tongue eftersom morsan har tagit igen sin kamera som jag hade lånat så nu har jag ingen kamera att ta kort med hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Galad8
21 december 2007 · 1 997 Inlägg

_Glenne_ skrev:
nu när pengar rullar in nästa gång så ska jag nog köpa mig en egen digitalkamera och nått mindre till bilen istället, typ som stänkskydd, board/dekaler, 2st X-ljus eller nå sånna små saker... för en kamera är ju ett måste först och främst för att kunna uppdatera tråden tongue eftersom morsan har tagit igen sin kamera som jag hade lånat så nu har jag ingen kamera att ta kort med hmm

Najs!
Fast tråkigt när dom tar ifrån en kameran (som man lånat) hehe.
Därför jag köpte en ny också...
Dom tyckte deras brukade vara lite oljig/dammig ibland när jag kommit in från garaget. tongue

Köp en ny! Vill se mer! big_smile

TFkarlsson Varningar. 36
21 december 2007 · 1 200 Inlägg

_Glenne_ Drives it like he stole it! Så ska det så i framrutan!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
21 december 2007 · 5 753 Inlägg

Galad8 skrev:

_Glenne_ skrev:
nu när pengar rullar in nästa gång så ska jag nog köpa mig en egen digitalkamera och nått mindre till bilen istället, typ som stänkskydd, board/dekaler, 2st X-ljus eller nå sånna små saker... för en kamera är ju ett måste först och främst för att kunna uppdatera tråden tongue eftersom morsan har tagit igen sin kamera som jag hade lånat så nu har jag ingen kamera att ta kort med hmm

Najs!
Fast tråkigt när dom tar ifrån en kameran (som man lånat) hehe.
Därför jag köpte en ny också...
Dom tyckte deras brukade vara lite oljig/dammig ibland när jag kommit in från garaget. tongue

Köp en ny! Vill se mer! big_smile

joo det är ju mkt bättre och roligare med en egen smile

hehe jao det blir väll mera snart, men just nu har jag inga pengar att göra nånting, men som sagt, det kommer nog smile


TFkarlsson: hahaha det vore lite tufft, fast endå inte så snyggt kanske smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
31 december 2007 · 5 753 Inlägg

jahapp nu står pärlan med en 1 växlad växellåda


dock så lät växellådan illa redan då jag bytte åt mig bilen så jag tycker det är ett under att den har hängt med så länge som den har gjort men nu har iaf 1an, 2an, 3an, 4an och backen rasat tongue


nån som vet ifall 2,9ans MT75 låda passar på 2,8an?? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
JPlassgard
31 december 2007 · 83 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jahapp nu står pärlan med en 1 växlad växellåda


dock så lät växellådan illa redan då jag bytte åt mig bilen så jag tycker det är ett under att den har hängt med så länge som den har gjort men nu har iaf 1an, 2an, 3an, 4an och backen rasat tongue


nån som vet ifall 2,9ans MT75 låda passar på 2,8an?? smile

Jaså kört ras nu?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang