Tänkte ta å kapa fjädrarna å göra framvagns inställning på den sen.
Men behöver hjälp med hur många var jag ska ta fram å bak för att få bra stuk på den när det sitter folk i den i bak också å den ska vara sänkt så att den kan gå igenom besiktningen utan problem
Men behöver hjälp med hur många var jag ska ta fram å bak för att få bra stuk på den när det sitter folk i den i bak också å den ska vara sänkt så att den kan gå igenom besiktningen utan problem
Tacksam för hjälp
fattar inte varför "alla" kapar när du tappar så mycke egenskaper på fjädern.. bättre å köpa en sänkningssats.
Tacksam för hjälp
fattar inte varför "alla" kapar när du tappar så mycke egenskaper på fjädern.. bättre å köpa en sänkningssats.
skall ta å göra det när jag får pengar men har ej det just nu så det billigaste allternativet blir att kapa
Jag tog 2 varv fram och bak, jag har 15" på och det blev rätt lagom. Dom sa inget på besiktningen om det för jag hade satt avgasrörsklämor om fjädrarna bak. Lycka till