11 december 2007
Trådstartare
hej.
har min sterio i handsfacket, när jag har startat sterion så vill jag ha handsfacket stängt.
tyvärr så fungerar inte fjärrkontrollen då(vanlig kontroll, ingen med radio vågor) vilket är drygt, vill ju ha handsfacket stängt.
så min fundering är om det fungerar om jag sågar håll i facket å lägger dit en plexiglas skiva så att man ser sterion? tror ni att fjärrkontrollen funkar då?'
tack i förhand!