11 december 2007
Trådstartare
Tänkte höra ifall någon är fiffig och ge mig något tips vad jag kan använda som "Hiss" till min nybyggda slutstegsrack.
Det funkar ungefär såhär: Ett litet rör i ett något större som gör att det går "in-o-ut" + en platta som steget ligger på. Ska sätta "hissen" bredvid för att lyfta plattan.
Obs. Tänk på att det ska orka steget !
Senast redigerat av Fripp3 (11 december 2007)
DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet