Olika paket

LuddeA
12 december 2007 · 48 Inlägg

Hallå allesammans!

Jag är ute efter ett helt paket till bilen min eftersom just nu så sitter jag med orginal stero och högtalare.

SÅ jag vill ha tips på saker med bra drag i utan att man ska behöva köpa steg. Har kollat lite på brl.se och det är några paket där som verkar intressanta. Men ville ha lite tips från folk som kanske redan köpt hela paket och tycker det ät prisvärt m.m.

Det jag hälst vill ha är att det ska finnas USB port och den ska kunna lira mp3 skivor big_smile

A_Lindahl Lite överallt..
12 december 2007 · 612 Inlägg

LuddeA skrev:
Hallå allesammans!

Jag är ute efter ett helt paket till bilen min eftersom just nu så sitter jag med orginal stero och högtalare.

SÅ jag vill ha tips på saker med bra drag i utan att man ska behöva köpa steg. Har kollat lite på brl.se och det är några paket där som verkar intressanta. Men ville ha lite tips från folk som kanske redan köpt hela paket och tycker det ät prisvärt m.m.

Det jag hälst vill ha är att det ska finnas USB port och den ska kunna lira mp3 skivor big_smile

Alltså, ska du inte ha några basar/baslåda? utan bara en stereo och vanliga högtalare?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
LuddeA
12 december 2007 · 48 Inlägg

jag hade tänkt börja med högtalare alltså 6*9or och 5.25" som det nu blir i 850. Baslåda kommer komma i senare skede när man inhandlar ett steg

klimpan
12 december 2007 · 2 600 Inlägg

http://www.mds.se/?artnr=pkt378fc det verka rätt shysst=)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
LuddeA
12 december 2007 · 48 Inlägg

klimpan skrev:
http://www.mds.se/?artnr=pkt378fc det verka rätt shysst=)

jo det verkar intressant tackar så mycket för tipset big_smile men vet du om det är bra ljudkvalite i det? Har varit med om stereos där det vart ett skit mysko muller med

Phaetoon
12 december 2007 · 8 156 Inlägg

Tråd låst pga dålig rubrik.
Try again.
/Moderator

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang