4481
Sök

Hjälp med inkoppling av kitsystem?

Like it German
378 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
#1
har köpt ett dls r4 kitsystem som jag tänkte koppla in... har ett jensen A400hlx (4x50wrms) steg jag tänkte driva med.  men äre bara sätta delningsfiltret på kabeln från steget å sen koppla på woofer/tweeter på filtret?

Hur många skruvar fick du över?....

Miklen
13 december 2007
#2
ja precis så som bilderna på instruktionerna säger..förstår inte riktigt ditt problem tongue Du svarade ju på din egen fråga.. smile

Like it German
378 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
#3
men tänkte på inställningarna på steget? å sen typ om diskanterna klarar 50wrms.

Hur många skruvar fick du över?....

1 634 Inlägg
13 december 2007
#4
kimmy89 skrev:
men tänkte på inställningarna på steget? å sen typ om diskanterna klarar 50wrms.

Det är inga problem. Var försiktig på gainen och volymen bara.

Numera Saab 9-5 Aero -00

Like it German
378 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
#5
äre bara skruva tills de låter bra lr? skare inte stå på nått speciellt?

Hur många skruvar fick du över?....


Sök