Kan det inte vara en säkring eller liknande som är dålig.. Eller ett relä men då borde det ta mer än bara den lampan... Kan var någon anslutning bakom mätarn som är kass med. Som blir "bra" när den är varm???
Det hae jag kollat iaf...
MVH//Robbin
Senast redigerat av Robbin_V90 (14 december 2007)
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??