4490
Sök

Pioneer DEH-4000UB

120 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#1
Tjena

Ny här på formet:P
Undrar bara om nån har provat denna cd-spelare och har något utlåtande om USB funktionen på den??
http://www.bilradiohuset.se/sv/article/ … deh_4000ub

tack!!

210 Inlägg
15 december 2007
#2
Hallå !
Jag tror inte det är någon som köpt den en !
Den har presis kommit till butikerna !


MVH   B i M


5 852 Inlägg
15 december 2007
#3
Pioneer är alltid kvalite och troligen lär du inte bli besviken smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

8 156 Inlägg
15 december 2007
#4
Dom har precis uppdaterat sitt sortiment.
(Var inne där för någon vecka sedan och då fanns den inte där.)
http://www.pioneer.se/se/products/25/12 … l?__QSUB=5

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)


Sök