4699
Sök

pris sänkte bilen lite grann tror ni d lockar köpare nu?

827 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
har varit envis när det gäller priset på bilen har inte gått med på under 250 tusen...
e desperat för en mc som finns till salu därför sänker ja den till 240tusen det är den verkligen värd... det är endast årstiden det beror på...
men ge råd om ni har några

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
15 december 2007
byt bil med mig tongue

Vilket jävla drag :)

Körv
3 535 Inlägg
15 december 2007
240papp är mycket stålar, ge det lite tid bara smile

Truckdriving Man

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 december 2007
Jag tror inte att folk vill släppa just nu 240:- för en nyare bil, om du väntar februari, folk kommer att tänka anorlunda. så skulle jag göra om jag ville sälja.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
15 december 2007
Gå på banken, låna cash, köp hojen, vänta till våren, sälj bilen, betala tillbaka på lånet,  sen åk hoj big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

827 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
haha fortsätt med råden en del va roliga hihihi

SQ
1 343 Inlägg
15 december 2007
bor i eskilstuna, motorcentralen hade fått in en lika dan som din, en 04 rx8, aldrig varit såld, bara varit runt hos olika handlare för dom inte får sålt dom.. till slut fick dom sålt den till en örebro kille för 241k, endast en ägare innan och de va bilhandlaren.. så de kan bli svårt! ja testkörde den å kollade över den, (svärfar är säljare där) och de fanns fan inte en repa eller defekt på hela bilfan, gått 900mil..

Ljudnörd!

2 271 Inlägg
15 december 2007
Jag tror helt enkelt att det är fel årstid att sälja.
Jag menar, lite trist att köpa en ny läcker sportbil för att ställa den i ide?
Men å andra sidan så vill ju du köpa en ny hoj i dec så...big_smile Allt är möjligt!

827 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Lardi skrev:
bor i eskilstuna, motorcentralen hade fått in en lika dan som din, en 04 rx8, aldrig varit såld, bara varit runt hos olika handlare för dom inte får sålt dom.. till slut fick dom sålt den till en örebro kille för 241k, endast en ägare innan och de va bilhandlaren.. så de kan bli svårt! ja testkörde den å kollade över den, (svärfar är säljare där) och de fanns fan inte en repa eller defekt på hela bilfan, gått 900mil..

du kan inte jämnföra min med en original som gått 900 mil??? min har ju gått 780mil o ser verkligen bra ut! o påkostad! men din åsikt,tack ändå

16 197 Inlägg
15 december 2007
de sjuka e ju att öven om du skulle kostat på din bil en mille så skulle du inte ens få ut 25%av de pengarna... sätt ut den på annanons i norge smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

620 Inlägg
15 december 2007
finland e lite dyrare iallafall på andra bilar så om du slänger upp den i finland för dom pengarna så kommer du troligen va billigast.

IT-Tekniker
376 Inlägg
15 december 2007
Hm jao,.. på blocket så står det ju fortfarande  269 900:- ..

Men jag tror inte att du kommer få så mycket, som sagt, det du lägger ut på bilen kommer du aldrig att få tillbaka..

Sök