16 december 2007
Trådstartare
Håller på men inkoppling av DVD Alpine Iva W200RI men har stött på lite problem.
Får ej upp någon bild när jag spelar DVD-film.
Kommer ej heller åt huvudmeny (setup, systeminställningar mm...)
Har satt 12V på handbromskabeln (ska ej gå att titta på film när den inte har ström enl. instruktionsbok) utan resultat.
Någon som har erfarenhet av denna spelaren och kan hjälpa mig?
Tack på förhand!