4456
Sök

Inkoppling DVD Alpine

417 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
#1
Håller på men inkoppling av DVD Alpine Iva W200RI men har stött på lite problem.
Får ej upp någon bild när jag spelar DVD-film.
Kommer ej heller åt huvudmeny (setup, systeminställningar mm...)
Har satt 12V på handbromskabeln (ska ej gå att titta på film när den inte har ström enl. instruktionsbok) utan resultat.
Någon som har erfarenhet av denna spelaren och kan hjälpa mig?

Tack på förhand!


16 197 Inlägg
16 december 2007
#2
bilfakta skrev:
Håller på men inkoppling av DVD Alpine Iva W200RI men har stött på lite problem.
Får ej upp någon bild när jag spelar DVD-film.
Kommer ej heller åt huvudmeny (setup, systeminställningar mm...)
Har satt 12V på handbromskabeln (ska ej gå att titta på film när den inte har ström enl. instruktionsbok) utan resultat.
Någon som har erfarenhet av denna spelaren och kan hjälpa mig?

Tack på förhand!

underligt.. på de flesta andra maskiner så ska man jorda handbromskabeln..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

417 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
#3
det står att den ska vara annsluten till strömförsöjningsdelen på handbromsen 
evilaudio skrev:
bilfakta skrev:
Håller på men inkoppling av DVD Alpine Iva W200RI men har stött på lite problem.
Får ej upp någon bild när jag spelar DVD-film.
Kommer ej heller åt huvudmeny (setup, systeminställningar mm...)
Har satt 12V på handbromskabeln (ska ej gå att titta på film när den inte har ström enl. instruktionsbok) utan resultat.
Någon som har erfarenhet av denna spelaren och kan hjälpa mig?

Tack på förhand!

underligt.. på de flesta andra maskiner så ska man jorda handbromskabeln..


417 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
#4
Provade att jorda som du sa, och nu fungerar det klockrent.
J-a bruksanvisning som skriver fel....



Sök