4223
Sök

Navigation/Org. Stereo V70 -00

Knegare
302 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
#1
Jag har en V70 -00 me navigator och org. stereo.
Om jag byter stereo i bilen fungerar navigationen ändå?
Kan man koppla in baslåda på orginal stereon annars?

Poon
Love the sound...

Bamse940Ltt
18 december 2007
#2
den bör funka ändå om du använder övergångar från volvos orginal kontakter till iso kontakter som du har til eftermarknads stereo. annars finns det en adapter att köpa som du sätter i "aux" uttaget på orginalstereon som det finns lågnivå o remote styrning på

Knegare
302 Inlägg
22 december 2007
Trådstartare
#3
Tack för hjälpen!! smile
Då är det bara att byta då.. wink

Poon
Love the sound...

254 Inlägg
23 december 2007
#4
Hmmm nu tar vi det lite lungt här.
Är det en V70N eller är det den upphottade 850 an?
Om det är V70N som kom 00 i turbo varianterna så har du en stor rackarns stereo som är orginal monterad och den byter man inte ut hur som helst när det finns en navi med i bilden.
Dessutom så finns det då ett eller flera steg i bilen, på den tidigare så kan man alltid fundera över hur röster och anvisningar kan höras ur en icke orginal stereo men jag är inte så bekant med den bilen så jag kan ha fel.
Jag skulle nog gå in på www.jagrullar.se och ställa frågorna om detta på deras forum.



Sök