om du inte har fönstervevar så blir de trångt i 4" platsen pga att fönsterveven tar i, egen erfarenhet! montera dom längst nere i dörren istället å bygg ett 3 vägs kit system.
Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.