en jävel har repat bilen på baksidan, (tar en bild imorgon om de behövs) hur som helst, den är inte så stor utan problemet är att idioten tagit lacken så de svart där, jag undrar nu om de finns något man kan göra för att dölja det svarta på något sätt? (självklart med bilens färg) har inga tankar på lacka om det hela för den lilla "repan" men kunna dölja det på något sätt borde ju gå...
nåt tips?
kanske inte behövs en bild, tog och bara lekte lite med paint, ser ungefär ut sådär som på bilden
Precis lägg i med bilens färg det är det lättaste sättet att dölja det på så det inte lyser och ser helt kasst ut kan bli riktigt bra ibland när man gör det
måste jag polera det direkt efter jag fyllt i repan eller kan det vänta? vart hittar jag lackstiff? någon butik som säljer? hur får jag reda på färgkoden?
tack
Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
Åk in till volvo och ge dem regnummer så fixar dem resten, och du har ett lackstift i handen en stund senare eller dagen efter ifall det är beställningsvara
Åk in till volvo och ge dem regnummer så fixar dem resten, och du har ett lackstift i handen en stund senare eller dagen efter ifall det är beställningsvara
Lycka till!
mvh Andro
ok, verkar ju lätt, men är det någon som har nån aning på vad den lilla saken kan kosta?
Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is