19 december 2007
Trådstartare
Hej, jag har en golf IV 0,6 -03 utan fjärrlås, men däremot har centrallås!
nu tänkte jag köpa fjärrlås modulen på ebay... men vet inte vad ett sådant heter.. verken på svenska eller engelska... skulle vilja ha båda två..
förresten, va tycker ni? är det värt att köpa en sån modul? :S