4231
Sök

Låd Tips :)

Hjultomte
1 500 Inlägg
19 december 2007
Trådstartare
Tänkte ha en http://ullareddigital.jetshop.se/ShowPr … mp;cat=258 I bilen Och ett CaD-15 steg. Alla som tycker sinus live nää tack smile tack endå tongue

Frågan e bara vilken låd volym den behöver. har ett väääldigt litet skuff utrymme:)

MvH TooS

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

Team Autohifi!
865 Inlägg
19 december 2007
Läser du hela texten på produkten så står det följande:

Rek låda 14-28 liter sluten

Rek låda 22-45 liter basreflex

Så har du lite plats är la 14L slutet ypperligt!

Hjultomte
1 500 Inlägg
19 december 2007
Trådstartare
MrCalle skrev:
Läser du hela texten på produkten så står det följande:

Rek låda 14-28 liter sluten

Rek låda 22-45 liter basreflex

Så har du lite plats är la 14L slutet ypperligt!

Det är vad dom rekommenderar och låter bra det är en rätt bra skillnad smile tänkte om någon Har byggt något med den basen som dunkar på som satan tongue

Team Autohifi!
865 Inlägg
19 december 2007
Liten låda och dunka på som satan, rimar dåligt av erfarenhet!
Kollar du med dem så kan de med säkerhet räkna ut en låda till dig efter tycke och smak som du har.
Vad kille 2 eller 3 säger att du ska ha kanske inte stämmer alltid med din musikstil/biltyp osv....

Prata med din återförsäljare och se om det inte kan räkna ut en låda, det brukar ingå i priset!

Lycka till!

Hjultomte
1 500 Inlägg
19 december 2007
Trådstartare
MrCalle skrev:
Liten låda och dunka på som satan, rimar dåligt av erfarenhet!
Kollar du med dem så kan de med säkerhet räkna ut en låda till dig efter tycke och smak som du har.
Vad kille 2 eller 3 säger att du ska ha kanske inte stämmer alltid med din musikstil/biltyp osv....

Prata med din återförsäljare och se om det inte kan räkna ut en låda, det brukar ingå i priset!

Lycka till!

Jofan har haft en liten låda till en annan pioneer bas som behöver lika som denna smile O den boxa på som satan! big_smile

tokfrans
982 Inlägg

Sök