Du lär ju ha den som den är nu hett med orginal hehe Närå. du har lite att göra du.. men det kommer nog bli jävligt fin igen Lycka till, roligt med gammla amazoner är sugen på ett renovera en själv oxå.. mvh kimpa
ser ju riktigt trevligt ut, alltid kul me gammla klassiker håller på lite smått me en austin -59 som dock ser bättre ut än va den är hehe
Hehe trevligt tråd?
Dags att uppdatera lite, har varit ute och slipat ett par timmar inte hittat någon rost mer än yta som jag hoppades på. Lite dammiga bilder bjuds på i kväll.
Detta var efter slipning då . Var noga med att lägga över täcke så jag inte skulle få in nått skit hade även luftfilter och sånt på då .
Ska inte jag få göra något slipande? Den lär ju vara helt plåtren innan nyår... Så länge du håller mig uppdaterad så ;
Hihi tänkte slipa tills jag dör imorgon och några timmar på måndag = den är nog klar till juldagen om inte tidigare. Helt sjukt skoj att slipa när man ser hur mycket bättre bilen ser ut
DPB kommer nog snart med en god nyhet. Vill inte avslöja för mycket, men jag är lite för uppspelt för att inte skriva något om det. Men jag ska inte frånta honom nöjet att berätta...
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon har så rätt så rätt, jag har fått tag i en gammal Strippen Amazon som verkar vara skit fräsch. Fadern ska upp och kolla på den nu på eftermiddagen och han har order att fota ALLT som finns, då jag måste jobba lite . Saker som finns med i paketet b20 med 210 hästar 8" breda bakdäck och dubbla gasare och tre motorer till. Massor med extra delar som block och toppar. Priset vågar jag inte säga här för det är så billigt att jag skäms .
Jag bara väntar på att få se bilder från kapet. Hmm. Jag misstänker att det sitter en ganska så fin bakaxel på kapet? Sen så får vi väl se vad mer han skickar med? Lär ju finnas en massa trevliga saker. Snacka om hjulklapp!
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
men jag rekomenderar dig stavning ? att inte köpa strömbrytaren från biltem hade en sån på min a-traktor för ett par år sen och den brann upp x antal gånger köpte ca 10st alla gick sönder efter en vecka köp istället en som sitter på traktorer dom håller iallafall
men jag rekomenderar dig stavning ? att inte köpa strömbrytaren från biltem hade en sån på min a-traktor för ett par år sen och den brann upp x antal gånger köpte ca 10st alla gick sönder efter en vecka köp istället en som sitter på traktorer dom håller iallafall
Menar du huvudströmbrytare, eller små strömbrytare? Låter ju inte så säkert med brända strömbrytare
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
Liten uppdatering med bilder, köpt på mig lite saker allt som finns på bilderna är mitt plus saker som inte är med och detta har jag betalat nästan inget för.
Godis: Weber 40/40, Digital tändning, Momo stol, B20 bänkad till 210 hk på bakhjulen, 3" Sportsystem 10" breda bakhjul, tre olika lådor och två fräscha maskiner B18+B20. Detta är endast en bråkdel av vad som är med i hela paketet får också kanske med dubbla Weber 45:or.
Weber 40/40
Weber 40/40
Skit fräsch B20
Breda bakdäck... Hade fel det är 10" breda istället för 8" som jag skrev tidigare.